פודקאסטים

ימי האימה, השיחה והמעצר: חסן שעלאן יוצא לחופשי

היום (ה') הותר לפרסום כי המשטרה עצרה תושב השרון בחשד שהיה זה שביצע את עבירות האלימות בנשק חם נגד חסן שעלאן, כתב ynet וידיעות אחרונות.

הסיפור של האיומים על שעלאן נמשכים כבר זמן רב. עוד בחודש יוני הוא התארח בפודקאסט 'קצה חוט' של ברהנו טגניה ומאור צור וסיפר כי הוא סובל כבר שבועות מניסיונות לפגוע בו ובמשפחתו.

באירוע הראשון נורה צרור לעבר ביתו בטייבה. שלושה כדורים פגעו ליד מיטתם של בנו בן ה-4 ובתו בת ה-13 ששהו בחדרים – 10 ס"מ בלבד מראשם של הילדים. ובשנייה, כשבועיים לאחר מכן, הושלך מטען לעבר ביתו החדש בבקה אל גרביה. בשני המקרים במזל איש לא נפגע, רק הרכוש.

"התחושה שבכל רגע יכולים לרצוח אותנו. אנחנו לא יכולים להיות חופשיים. הילדים שלי מפחדים. כשאני יוצא מהבית הם שואלים: אבא אתה בטוח שתחזור אלינו חי?", סיפר אז שעלאן לטגניה וצור. "פתחתי את הטלפון כדי לקבל איומים. מנסים לפגוע לא רק בי, גם בילדים. כל עוד לא עוצרים את הפושעים האלה אנחנו נמצאים בסכנת חיים. תאמינו לי, האנשים שנמצאים בכלא חיים יותר טוב מאתנו", הוסיף.

כאמור, החשוד נעצר במסגרת חקירה סמויה שנוהלה בתקופה האחרונה ביחידה הארצית לחקירות בינלאומיות בלהב 433, וכפי שחשד שעלאן עצמו גם במשטרה כעת חושדים שהאלימות הופנתה לעברו על רקע עבודתו כעיתונאי, שחושף את האלימות במגזר הערבי.

בהודעת המשטרה נאמר כי "בעקבות אירועים פליליים מחודש יוני האחרון החלה חקירה סמויה ומאומצת ביאחב"ל, במהלכה הצטברו חומרי חקירה אשר הובילו הבוקר למעצרו של חשוד תושב באקה אל גרבייה בגין מעשי האלימות שתוארו". עוד הוסיפו: "לא נאפשר פגיעה ביסוד מהותי של הדמוקרטיה ובזכות הלגיטימית של חופש העיתונות".

החשוד יובא בהמשך להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות