עולם

סיפור הוליוודי: כוכבת פורנו צעירה הורשעה במעורבות ברצח

לורן וואמבלס כוכבת פורנו מעורבת ברצח לורן וואמבלס, כוכבת הפורנו לשעבר, תרצה 10 שנות מאסר ותעיד נגד בן זוגה הרוצח

לורן וואמבלס, כוכבת פורנו לשעבר בת 24 מפלורידה, נידונה שלשום (יום ב') ל-10 שנות מאסר על מעורבות ברצח, ועוד חמש שנות מאסר על תנאי לאחר שחרורה. וואמבלס מתכוונת, במסגרת הסדר טיעון, להעיד נגד בן זוגה שירה למוות בנרצח. אמנם קוראים לה לורן וואמבלס אבל היא כיכבה בתעשיית הפורנו תחת השם אוברי גולד ב-31 סרטי פורנו בשנים 2015-2018.

בן זוגה של וואמבלס, וויליאם שיין פארקר (35), ירה למוות ב-4 ביולי 2020 בראול אמבריז גילן בן ה-51 בבית של חבר משותף שבעצמו נידון ל-20 שנות מאסר אחרי שהורשע בעבר ברצח ויעמוד לדין על מעורבותו גם ברצח הזה. גופתו של גילן התגלתה רק ב-26 באוגוסט 2020, כחודשיים לאחר מקרה הרצח באזור מרוחק במחוז הולמס. הוא מת מכדור אחד שנורה מאחור לראשו.

פארקר מואשם ברצח מדרגה שנייה וממתין לפתיחת משפחתו המשטרה לא הצליחה למצוא סיבה לרצח, אולם החוקרים סבורים כי מדובר בסכסוך על רקע עיסקת סמים. חקירת הרצח של גילן החלה במקרה בכלל, אחרי שאישה התלוננה כי נאנסה במאי האחרון על ידי פארקר. חודשיים לאחר מכן אותה אישה סיפרה כי היא חושדת ששותפה לדירה, גילן, נרצח אולם לא היתה יכולה להתחייב על כך, כך דיווח אתר WDHN. אז הרשויות פתחו בחקירה.

בתו של הנרצח, רוזה אמבריז, גרה בטקסס ודיווחה על אביה כנעדר שלושה שבועות לפני שאותה אישה התלוננה על חשד לרצח השותף שלה. בתחילת חודש אוגוסט דיווחה הבית לרשויות כי היא ואימה ידעו שגילן נמצא בסכנה. "אבי התקשר לאימי, אשתו לשעבר, יום לפני שהפך לנעדר ואמר לה שהוא נמצא בחברת אנשים שהוא מאמין כי הם מסוכנים ושעליו לצאת מהמצב", אמרה אמבריז. לדבריה, האב ביקש הלוואה כספית מגרושתו, אבל האם לא היתה יכולה לעזור לה כי רק עברה דירה והיתה קצרה בכסף.

רשויות אכיפת החוק גורסות כי לאחר שפארקר ירה בגילן בביתו של החבר המשותף, גילן נקבר  בצורה מאולתרת כמטר מתחת לאדמה, וכלבי גישוש הריחו את הגוויה ואיתרו את הגופה מתחת לאדמה.

לורן וואמבלס כיכבה ב-31 סרטי פורנו בשנים 2015-2018 תחת השם אוברי גולד | צילום: מתוך אינסטגרם

חקירת הרצח היתה מאמץ משולב של רשויות החוק במחוזות שונים בפלורידה, בטקסס וגם באלבמה, משם מגיעה במקור כוכב הפורנו לשעבר וואמבלס. פריצת הדרך הגיע עם מציאת גופתו של גילן במחוז הולמס בפלורידה, ומאז הליכי החקירה והתביעה מרוכזים במחוז זה במשרדו של השריף ג'ון טייט.

"זהו תיק מורכב מאוד שדרש חקירה ארוכה ומאומצת שבה שולבו גורמים שונים", אמר השריף טייט כשחשף את השערת החוקרים כי "הכל בתיק הזה נוגע לסמים ולכסף"

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות