עולם

אגדת הפורנו שהפכה לסיוט של עשרות נשים

כוכב הפורנו רון ג'רמי בבית המשפט

עד לפני עשור רון ג'רמי נחשב לאחד מגדולי כוכבי הפורנו בעולם שהתפרסם בזכות גודל איבר מינו. ג'רמי שכונה "הקיפוד" ושמו המלא הוא רונאלד ג'רמי האייט, נמנה בין השחקנים המפורסמים והפוריים ביותר בתעשיית הסרטים למבוגרים מאז שנות השבעים. אבל בשנים האחרונות ירדה קרנו כשג'רמי הסתבך בעבירות מין קשות שנחשף כי ביצע בשני העשורים האחרונים.

ג'רמי בן ה-68 הועמד לדין אתמול (יום רביעי) ביותר מ-30 עבירות מין שונות ב-21 נשים שונות על פני 25 השנים האחרונות. ג'רמי מואשם ב-12 סעיפים של אונס בכוח ובכפיה, שבעה סעיפים של כפיית מין אוראלי, שישה סעיפים של תקיפה מינית כשהקורבן קשור ללא יכולת תזוזה, ארבעה סעיפים של החדרת עצם זר, שני סעיפים של חדירה מינית לאישה שלא היתה במצב הכרה או שישנה וסעיף אחד של מעשי זימה כלפי שני בחורות בגילאי 15. ג'רמי ביצע מעשי סדום בכוח ותקף בכוונה לבצע אונס, כך הודיע אתמול לתקשורת משרד התובע המחוזי בלוס אנג'לס.

אם יורשע בכל הסעיפים, ג'רמי צפוי לגזר דין של יותר מ-330 שנות מאסר. עורך דינו של ג'רמי, סטיוארט גולדפארב, אמר: "ג'רמי זכאי מכל האישומים", בהצהרה שהגיע לידי העיתון יו.אס.איי טודיי. ג'ורג' גסקון, התובע המחוזי בלוס אנג'לס, אמר: "לעיתים קרובות מדי, שורדי תקיפות מיניות סובלים מבידוד. אנחנו חייבים לוודא שלרשות הקורבנות יהיו כל האפשריות הזמינות כדי לסייע בהתאוששותם, כולל שירותי מידע על פגיעות וטיפולם וכן תמיכה בדיווח על פשעים כאלה".

התובעים השתמשו באותה שיטה בתיק הארווי ויינסטין

כתב האישום התגלגל בשבוע האחרון עד לפרסומו אתמול והוא מכסה האשמות על אירועים שהתרחשו בין 1996 ל-2020 עם קורבנות בגילאי 15 עד 51. כבר לפני שנה הוגשו נגד ג'רמי אישומים דומים, וגם אז הוא הכחיש את כולם.

התובעים מלוס אנ'גלס השתמשוו באותו תרגיל טקטי בתיק הארווי וויינסטין. הם השתמשו בהליך חשאי במעמד חבר מושבעים סודי כדי ליצור כתב אישום המחליף את האישומים המקוריים, ומאפשר להם לדלג על שלב הדיון המקדים בעניין העדויות ולהמשיך ישירות למשפט.

בין הקורבנות ישנן אישה בת 19 שנאנסה על פי כתב האישום במהלך צילומים בעמק סן פרננדו, אישה בת 26 שנאנסה לכאורה במועדון לילה, אישה בת 38 שהותפקה מינית בבאר בו נהג לשבת בקביעות ג'רמי במערב הוליווד, אישה נוספת הותקפה מינית בביתו של ג'רמי ואחרת הותקפה במועדון חשפניות. האירוע האחרון לגביו הוגשם כתב אישום התרחש ב-1 בינואר 2020, ובו ג'רמי מואשם כי תקף מינית אישה בת 21 מחוץ לעסק בהוליווד.

ג'רמי נחקר והואשם בידי צוות מיוחד שהוקם במשרד התובע המחוזי בלוס אנג'לס בסוף שנת 2017, תקופת העליה של תנועת מיטו #METOO כדי להתמודד עם עבירות מין בתעשיית הבידור.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות