עולם

באבל בוי: ניסה לרוץ מפלורידה לברמודה בתוך בועה

רזה בלוצ'י רזה באלוצ'י ההרפתקן שכבר נעצר בעבר על ידי משמר החופים האמריקני

רזה באלוצ'י הוא הרפתקן קצת מוזר. הוא רץ אולטרא-מרתון ששם לו למטרה – לרוץ על רגליו מפלורידה לאי ברמודה שנמצא בלב האוקיאנוס האטלנטי ומרוחק רק כ-1,500 קילומטר מפלורידה. אבל איך בכלל אפשר לרוץ על האוקיאנוס האטלנטי מלכתחילה? אל תטרידו את האצן עם שטויות.

הרעיון של באלוצ'י הוא להשתמש במעין גוף מתנפח, בועה, שהוא מסוגל לנווט אותה מעל המים. אולי בתאוריה זה נשמע נחמד אבל הניסוי בפועל כשל בפועל – הבועה של באלוצ'י נסחפה לחופי פלורידה, במחוז פלאלגר, עוד לפני שבכלל הוא הצליח להתרחק ללב ים.

טוב, יתכן מאוד שגם באלוצ'י בעצמו לא מאמין שהחלום ההזוי שלו לדלג בתוך בועה קטנה את כל הדרך מפלורידה לברמודה, אבל הוא השיג את המטרה האמיתית שלו באמצעות הגימיק החביב הזה, והמטרה הייתה לגייס כספים למטרות צדקה ולעודד אנשים לנסות להגשים את חלומותיהם.

באלוצ'י טוען שהוא מעוניין שהכספים שיגייס יועברו למען אנשים חסרי בית וכן לאנשי משמר החופים, המשטרה ויחידות כבאות והצלה.

"אני רוצה להראות לאנשים שיעזו לעשות כאת ל מה שהם רוצים לעשות", אמר רזה לרשת פוקס 35, שראיינה אותו עם יציאתו מהבועה לחוף, "אל תקשיבו לאף אחד. תרדפו אחר החלומות שלכם ותגשימו אותם".

זו לא הפעם הראשונה שבאלוצ'י, שהתחרה בעבר בריצות של 100 קילומטר ויותר, מנסה הרתפקה ימית שכזו. למעשה כבר בשנת 2014 כוחות משמר החופים של ארה"ב הצילו אותו כשהוא ניסה להגיע לברמודה באמצעות כיסא צף שהוא ייצר בביתו. הכוחות שחילצו אותו מצאו את באלוצ'י במצב תשישות קיצוני כתוצאה ממאמץ, אבל גם כישלונות שבדרך ומאמצים שכמעט עלו במותו, לא מתריעים את באלוצ'י מלהמשיך בגימיקים שלו, והכל למען מטרה ראויה.

"לעולם לא אוותר על החלום שלי. כבר עצרו אותי ארבע או חמש פעמים אבל אני לעולם לא אוותר", סיכם באלוצ'י.

תודו שהוא מצא אחלה דרך להגיע לחדשות.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות