כללי

החלטתי לוותר – למה לא אקח את החיסון השלישי

הפגנת מתנגדי החיסונים בתל אביב. לא מתנגד, מוותר

אני עמית בן 41 ואני לא אקח את החיסון השלישי.

אני מכבד את רצונו של כל אחד להתחסן כל שנה, כל חצי שנה, כל יום נגד כל נגיף וכל וריאנט. אני מניח שאילו הייתי מבוגר ב-20-30 שנה הייתי שוקל בחיוב להתחסן.

אני מבין שחיסון נוסף בנסיבות האלה הוא עניין של ניהול סיכונים אבל אני מרגיש בסדר ומוכן לקחת אחריות על גופי כעת, יהיה מה שיהיה. אמת, אני צריך להיגמל מעישון וגם קשה לי עם הפיתויים לאוכל טעים ולמתוקים, אבל  מעבר לכך אני משתדל לשמור על עצמי ויודע שהסוד הגדול לאורח חיים בריא טמון באיזון.

באותה מידה שאני מכבד את הרצון של כל אחד להתחסן, אני מצפה שיכבדו את זכותו של כל אדם על גופו ויכירו בכך שיש כאלה שלא מעוניינים להתחסן. בארץ ובכל העולם. זה בכלל לא משנה מה הטיעונים שלהם, אם יש בהם היגיון רב או מועט. זו החלטתם והם קיבלו אותה למרות מסע שטיפת מוח של תקשורת מגויסת שמשתפת פעולה באופן מלא עם הביג פארמה.

ההחלטה שלי לא לקחת את החיסון השלישי היא קודם כל החלטה ערכית ומוסרית.

זכותו של אדם על גופו

זכות שהיתה די מובנת מאליו לליברלים במערב עד לא מזמן בסל הכל וכיום היא נרמסת ברגל גסה באמצעי כפיה דיקטטורים ברחבי העולם ("דרכון ירוק" ודומיו) ותעמולת הפחדה פסאודו-רפואית שמזכירה משטרים אפלים.

הגנה על החלשים בחברה

זו עובדה כי האנשים החלשים המוקצים הנרדפים המסכנים ביותר בעולם שלנו כיום הם הלא מחוסנים. הדרכון הירוק הוא בלתי מוסרי בעיניי ולא איכפת לי מהנדסת תודה המשוכללת אי פעם ששוטפת לציבור את המוח באמצעות הקומיסרים של הביג טק ושל אמצעי התקשורת המגויסים.

צבא ארה"ב החל כבר בתכנית חיסון חובה לכל החיילים האמריקאים. במילים אחרות: חיילי ארה"ב הגיבורים שמצילים חיים באפגניסטן ועסוקים בפינוי, ייזרקו מהצבא ברגע שיחזרו לארה"ב אם לא יסכימו לקבל את החיסון. אנשים צעירים גיבורים ובריאים. לפני שבוע הודיע משטרת ניו יורק על חובת חיסונים לשוטריה.

הצבא וגופי משטרה בארה"ב הולכים בעקבות תאגידים וחברות ענק (מייקרוסופט, גוגל, יונייטד איירליינס ורבים אחרים), כמו גם מוסדות מימשל ורשויות אכיפת חוק, ברחבי העולם שמפטרים עובדים שלא מסכימים להתחסן או ממררים את חייהם.

וזה נראה לרוב הציבור הגיוני לגמרי כי פייסבוק והחדשות שטפו לו את המוח והפעילו עליו לחץ פסיכולוגי חסר תקדים, ועכשיו ברור לו כי כל אחד שבוחר לא להתחסן ולא לחסן את ילדיו הוא פצצה מתקתקת שמהווה מפגע בריאותי, וסובל מדוהמניזציה, אפליה ופגיעה.

חוסר השקיפות

אני מכיר אישית אנשים שסבלו מתופעות לוואי לא נעימות בכלל מהחיסון וקיללו את כל העולם. אני מכיר גם אחד שלקח את החיסון ומת כעבור מספר שעות. פנו אליי אנשים שטענו כי חשו תופעות לוואי שהפריעו להם לתפקד, להתפרנס ולחיות

היחס של מרבית החברה הישראלית כלפיהם לא היה של חמלה והבנה אלא של בוז, לעג והקנטה. "בטח גם הם סיפור שצמח להם זנב", אתם יודעים.

אני אולי במיעוט קטן אבל אני מאמין שעל כל עשרות מיליארדי הדולרים שפייזר מגלגלת עכשיו, היא והמדינה חייבות לפצות מי שנפגע או חלילה מת אחרי שגופו לא הגיב היטב לחיסון.

ברור לכם שכל הנושא הזה מושתק לגמרי בשנה האחרונה, אסור לומר מילת ביקורת על החיסון ועל ענקית התרופות, כי זה הרי "זניח ושולי ביחס לתועלת חיסון כלל האוכלוסיה". הם חושבים שזה בסדר שיעופו שבבים בניסור העצים שלהם. אני אישית מעדיף שקיפות וצדק.

הכל כח ושליטה

עובדה: מי ששולט בעולם שלנו ובממשל האמריקאי כיום הן ענקיות הטכנולוגיה, תאגידי הענק וחברות התרופות. הן הממסד שערוצי החדשות שלכם מיחצ"נים 24/7.
מה הפלא שגרמו לרוב הציבור להיות בטוחים כי הלא מתחסנים הם פרזיטים מסוכנים מטורללים חסרי סולידריות חברתית ונעדרי כבוד. חלקכם מתעבים אותם, מזלזלים בהם, לועגים להם ורואים בהם אויבי החברה, מפיצי מחלות. אתם אזרחים טובים שנשמעים לכל הנחיה הרי.

כשהמוני ישראלים רצים לחיסון שלישי עוד הרבה לפני "אישור ה-FDA", וכאשר עדיין ארגון הבריאות העולמי טוען כי המידע בנוגע לחיסון השלישי אינו מקיף דיו, זה מעיד רק כמה הפאניקה בציבור גדולה מפני נגיף הקורונה. כמו עם הטרללת של בדיקות סרולוגיות לכל ילד בבית ספר.

הפאניקה מובילה להחלטות פזיזות ולא רציונליות. כשהגיע החיסון הראשון התייחסו אליו כקודש הקודשים, הדבר שיציל אותנו מפני המגפה ויסיים אותה, התחייבו שהחיסון טוב ומחזיק לפחות שנה שלמה. מי שהעלה ספקות, תהיות וטענות אמיתיות לגבי החיסון, הוגדר כקונספירטור ומפיץ פייק ניוז. כעבור חצי שנה מתברר בדיעבד שאלה שהכפישו את מי שהתריעו למשל כי כל חצי שנה נקבל חיסון חדש, הם יצרני הפייק ניוז הגדולים באמת.

עכשיו כל אחד מבין שבכל כמה חודשים תהיה חייב להתחסן אחרת תהפוך למצורע ותוקע מהחברה. ולמה שזה ייגמר או ייפסק מתישהו נוכח המיליארדים המטורפים שמכניסות חברות התרופות, כשבאולפנים יושבים כל היחצ"נים והמשווקים שלהם?

אם תזכיר שלילדים יותר מסוכן שפעת מקורונה אתה מכחיש קורונה. אם תצביע עם החיים הטובים בשבדיה ובפלורידה אתה מכחיש קורונה. אם רק תגיד את העובדה הבסיסית שפיתוח החיסון ותהליך הניסוי על החיסונים הראשונים ועוד יותר מכך החיסון השלישי – בוצעו במהירות שיא בלי אפשרות לבחון השלכות לטווח הארוך – אתה לא סתם מכחיש קורונה, אתה אויב החברה ממש.

הגיע הזמן שכל אחד יבין: הבריאות חשובה לך אבל מה שלהם באמת חשוב זו השליטה.

זה בסדר, מותר לפחד ומותר להזריק לעצמך או לצרוך מה שאתה מאמין שטוב לך, מחזק את המערכת החיסונית שלך ומגביר את הנוגדנים. אבל צריך להיות באמת צר-ראייה כדי לא לשים לב לתהליך הפאשיזם הרפואי שהחברה בישראל ובעולם עוברת. ומי שיודע היסטוריה בהחלט מוצא סיבות לדאגה.

אני רק רוצה להזכיר למי שלא יודע כי היה אדם אחד שחזה במדויק את כל מה שקורה בארץ ובעולם בשנה וחצי האחרונות באופן הכי מדויק שיכול להיות – הוא חזה שיהיה נגיף שיוביל לדרכון ירוק, מגבלות חמורות, אמצעי שליטה טכנולוגיים ועוד. אותו אדם הוקע על ידי הממסד והתקשורת כקונספירטור והועף מכל פלאטפורמה אפשרית. קוראים לו אלכס ג'ונס. גם היום כשמדענים בכירים שחלקם עבדו בענקיות התרופות או היו מעורבים בפיתוח חיסונים, מעיזים לומר משהו שחורג מהעדר, הם מוקעים ונדחקים לשוליים.

ולסיום הנה סיפור שכדאי שתזכרו.

בסוף שנות ה-90 חברות התרופות דחפו את ה-FDA לאשר להם שימוש באופיואידים, שנמצאים בתרופות ומשככבי כאבים למרות הסיכון להתמכרות ופוטנציאל נזק קטלני. ענקיות התרופות התחייבו שהכל יהיה תחת שליטה מחמירה וקפדנית, אבל בפועל מה שקרה זו קטסטרופה שרק בשנה האחרונה נסגרה עם פיצויים של מיליארדים לקורבנות. כי בשורה התחתונה, עד היום מתים בעולם מדי שנה מאות אלפים משימוש יתר באופיואידים. מיליונים רבים סובלים ונמצאים במצב אבוד בשל התמכרותם, אהל הכי חשוב שה-FDA אישר וחברות התרופות הבטיחו שהכל יהיה בסדר..

אז כן, מדענים בחברות התרופות האלה פיתחו תרופות וחיסונים שתרמו רבות לאנושות, ועל כך אין עוררין. אבל עבורי כל מה שנכתב כאן למעלה הוא מספיק בשביל לוותר.

תודה, אבל לא אקח את החיסון השלישי.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות