איכות חיים

יובל לוי – 450 אלף עוקבים לא טועים

יובל 65. גאה בגוף שלה

"זה אמיתי?"

"אפשר לגעת?"

"איפה את מוצאת בגדים?"

"את לא רוצה לעשות הקטנה?"

אלה רק חלק מהשאלות שנתקלת בהן באופן כמעט יומיומי יובל לוי, שנולדה עם נתון טבעי שאי אפשר להסיר ממנו את העיניים – חזה בגודל יוצא דופן. עם 435 אלף עוקבים באינסטגרם וגישת בודי פוזיטיב מהמרשימות שנתקלנו בהן, יובל מהווה מודל לחיקוי ומקור השראה לאלפי בנות שעוקבות אחריה.

 

"זה הגוף שלי, אני לא באמת יכולה לשנות את זה כרגע, ואני לא יודעת אם גם הייתי רוצה", היא אומרת בכנות, "אני אוהבת את עצמי, יש לי ביטחון עצמי. אכפת לי מאנשים, אבל לאהוב את עצמי זה כל מה שאני צריכה". קיק-אס.

חזיה מכיתה ג'

יובל, בת 21, מתגוררת ביישוב ניל"י שבשומרון, סמוך למודיעין עילית, והיא מוכרת לעוקביה כיובל 65 ("אף אחד לא יודע מאיפה ה-65, זה סוד"). היא מספרת על ילדות מושלמת, על חברי ילדות שהולכים יחד כבר שנים, מאז הגן, ועל קשר מעולה עם ההורים. את ההתפתחות הפיזית יוצאת הדופן היא התחילה להרגיש כבר בגיל צעיר.

"בערך בכיתה ג' הלכתי לקנות את החזיה הראשונה שלי, זה היה סיפור די טראגי", היא מספרת בגילוי לב. "אף חזיית מעבר לא עלתה עלי, באף מידה, חזרתי הביתה ובכיתי והייתי סופר עצובה, הרגשתי באמת שונה. לא הבנתי כל כך גם מה קורה", היא מוסיפה, "זה משהו שילדה בכיתה ג' לא באמת יודעת מה זה אומר, ועל מה זה משליך".

ובכל זאת, ככל הנראה בזכות תמיכה נכונה בבית ושיח פתוח ומעצים עם ההורים, הצליחה יובל לא רק להתגבר על השונות הפיזית שלה ולא לתת לה להפוך למכשול, אלא הפכה אותה לחלק מהזהות מעוררת ההשראה שלה. ושיקפצו כולם.

הכל בזכות אמא

"כל החיים שלי אמא שלי אמרה לי שאני מושלמת ומהממת ושאני הכי. לא באמת היו קירות בנושא מאז שאני קטנה", היא אומרת ופונה לאמה, סיגל שיושבת לצידה, נרגשת לשמוע את הדברים. "תמיד שיתפתי את אותך בדברים שקרו לי… דברים שהייתי צריכה לדבר עליהם… לא תמיד אני צריכה לדבר, זה לא תמיד מזיז לי.. אבל כשכן, תמיד היית שם".

ואולי זו התורה כולה על רגל אחת. המשתנה הזה שבזכותו יכולה להתקיים אהבה עצמית שלא תלויה בדבר – העיניים הטובות של הורים, שמונחות עליך תמיד.

נוסיף ונספר שיובל גם למדה בכיתת מופ"ת, עשתה 5 יחידות במתמטיקה ופיזיקה ולמדה מחשבים. אם לרגע חשבתם שאפשר לקטלג אותה או לשים עליה תווית כלשהי.

הקטנה? לא על הפרק.

"סוג של שליחות שלי, הכי קלישאה", היא מסכמת, "בא לי לגרום לכולם להבין, שכל עוד הם יאהבו את עצמם, באמת באמת באמת – כולם יאהבו אותם".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות