טכנולוגיה, עולם

יוטיובר נורבגי נפל לאגם קפוא ומת במהלך מסע צילומים

אחד היוטיוברים המפורסמים בנורבגיה נודע תחת השם 'אפטור' APETOR והוא בכלל לא צעיר. טום אקהוף בשמו האמיתי, מת באופן טראגי כשמעד לתוך אגם קפוא במהלך טיול שנועד לצלם ולהעלות סרטון ליוטיוב, כך מסרו דיווחים בנורבגיה שאומתו בפוסק בפייסבוק שהעלתה בת זוגו.

מותו של אקהוף בן ה-57 נקבע בשבת האחרונה יממה לאחר שצעד על שכבת קרח דקה ונפל לפתע למי האגם בסכר יאקוב אשר ליד העיירה קונגסברג. לחשבון היוטיוב של אקהוף היו יותר מ-1.2 מיליון עוקבים-מנויים והוא צבר סך הכל 389 מיליון צפיות. הוא נהג לתעד בחשבון שלו טיולים באזורים שונים בנורבגיה, חלקם הגדול בהחלקה על הקרח שמעל אגמים קפואים ואהב להראות את חיי הטבע הפראיים והבתוליים והנופים המרהיבים של מולדתו.

באופן מצמרר הסרטון האחרון שהעלה אקהוף ב-22 בנובמבר הועלה תחת הכותרת "אני לא מת, אני בן 57 היום". בחמש שנים מאז יום הולדתו ה-53 אהקוף העלה סרטוני חגיגות יומולדת עם אותה הכותרת ("אני לא מת"). לפי העיתון הנורבגי 'ורדנס גאנג' אקהוף התגורר עם בת זוגו טובה סקיירבן, שהעלתה ביום ראשון פוסט בפייסבוק לפיו אקהוף מת במהלך טיול שנועד לצלם את עצמו לסרטון יוטיוב כשהוא מחליק על הקרח באגם קפוא.

הפוסט של סקיירבן נכתב באנגלית ובו היא סיפרה כי צוללנים משו את גופתו מהמים הקפואים ומשם הוא הובהל לבית החולים, שם למרות מאמצים נואשים להציל את חייו, נקבע מותו אחרי שלדבריה "הרופאים כיבו את כל המכשירים שהחזיקו את גופו פועל".

משטרת מחוז דרום מזרח נורבגיה כתבה בשבת שלוחמי אש הצילו אדם בשנות ה-50 בקונגסברג שנפל דרך הקרח למים וכי מסוק חילוץ הבהיל אותו לבית החולים אולבאל.

אקהוף התגורר בעיר החוף סנדפיורד ועבר במפעל צבע. הוא פתח את עמוד היוטיוב שלו באוקטובר 2006, שנה אחרי שהפלטפורמה הושקה, ועשה התקדמות מרשימה בשנים האחרונות: באוגוסט 2018 הוא הגיע ל-200 אלף עוקבים ביוטיוב ובדצמבר 2020 חצה את רף מיליון העוקבים. הסרטון האחרון שהעלה אקהוף, בו הוא נראה צועד שתוי ומאושר ביער, מנשק עץ ומתיישב בתוך גיגית מלאה מים עכורים, השיג מעל מיליון צפיות ו-57 אלף לייקים, בנוסף לאלפי תגובות של עוקבים המתאבלים וכואבים את מותו, מודים לו על כל הסרטונים ומאחלים לו לנוח בשלום על משכבו.

בנוסף ליוטיוב, לאקהוף גם היה עמוד אינסטגרם פופולארי עם מעל 66 אלף עוקבים בו היא שיתף תמונות מטיוליו.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות