פלילי

רביב הילמן – אנס את בת זוגו לשעבר

אנס אחד ביום אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים ועברייני המין המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים ועברייני המין. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: רביב הילמן, יליד ארה"ב, בן 36 בעת האירוע, עלה לארץ בשנת 2010.

במה הורשע: מעשה סדום ואינוס בת זוגו לשעבר

מועד ההרשעה: שנת 2014

מה הוא עשה:

הילמן כפה על בת זוגו לשעבר יחסי מין, תוך איומים שאם לא תענה לו, יפגע בבן זוגה החדש ובבני משפחתה.

השניים היו במערכת יחסים במשך כשמונה חודשים ועברו להתגורר יחד. יומיים לפני האונס הודיעה האישה להילמן שהיא מעוניינת להיפרד ממנו, בין היתר בשל גבר אחר, והם עברו לישון בחדרים נפרדים, בשתי קומות שונות.

בליל האירוע נכנס הילמן לחדרה של זוגתו לשעבר באמצע הלילה, ואמר לה שיש לה שתי ברירות: או שתקיים עמו יחסי מין, או שהוא יפגע בבחור עמו היא מצויה בקשר ויענה אותו, בנוכחותה ולעיניה. כמו כן איים שיפגע גם בבני משפחתה. בכתב האישום נגדו פורט איך לאורך כל תקופת היחסים ביניהם, הוא סיפר לה סיפורים על עברו ועל יכולותיו לענות, להרוג, לפגוע ולהעלים אנשים, וכן על קשריו המסועפים בעולם ועל עושרה הרב של משפחתו.

האישה החלה לבכות, ושאלה "למה ככה, זו לא הדרך, למה אתה עושה כך, למה אתה מבקש ממני את זה", והוא השיב "את יודעת מה יקרה אם את לא עושה כל מה שאני מבקש". הילמן השיג את שיתוף הפעולה שלה באיומים והיא צייתה לו. הוא הכריח אותה לבצע בו מין אורלי ולקיים עימו יחסי מין, כאשר תוך כדי בכתה ללא הפסקה וביקשה ממנו שיפסיק. היא אמרה לו "תפסיק", "תעצור", "אני כבר לא בנאדם". הוא השיב לה שהיא "צריכה ללמוד".

העונש שקיבל: 3 שנות מאסר, שני מאסרים על תנאי ופיצוי למתלוננת בסך של 35,000 ש"ח.

מדברי השופטים:

  • "הנאשם ניצל לרעה את כוחו (לא הפיזי), מעמדו, ויחסיו עם המתלוננת", קבע הרכב השופטים בראשות השופטת רות לורך, יחד עם השופט צבי דותן והשופטת עירית וינברג-נוטוביץ. "המניפולציה שהפעיל עליה נעשתה תוך ניצול לרעה של האמון שלה בו ובסיפוריו, בדרך של הפחדה ואיום, שאם היא לא תיכנע לכל גחמותיו, הוא יכאיב ויענה את החבר שלה לעיניה, ויפגע גם בבני משפחתה".
  • "הנאשם חדר, פעמיים, לגופה של המתלוננת, בעל כורחה, תוך השפלתה וביזוי כבודה כאשה וכאדם, ותוך שהבהיר לה, באמצעות איומים, הפחדה ומניפולציה, כי אין לה כל אפשרות בחירה, וכי מחובתה להיענות לכל גחמותיו".
  • "הנאשם לא חשב ולא יכול היה לחשוב בטעות, שהיא מסכימה, בעיקר משום שהיא כל הזמן בכתה, וכן היא אמרה לו במפורש, תוך כדי המעשים, שיפסיק, ודברים אחרים שמטרתם היתה לעצור אותו ממעשיו. … כל הנסיבות 'צועקות' כי לא היתה הסכמה, וכי לא ייתכן שהנאשם לא היה מודע לכך".
  • "יחד עם זאת", ציינו השופטים, "הבאנו בחשבון את העובדה, שהנאשם לא עשה שימוש בכח פיזי כלפי המתלוננת, הוא לא היה צריך להתגבר על התנגדות פיזית כלשהי מצדה, ומדובר במי שהיו בני זוג, שנהגו לקיים ביניהם קשר מיני קבוע ומגוון ביותר, אשר כלל גם דברים דומים לאלה שהתרחשו באותו לילה".
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות