פלילי

אנס אחד ביום: קסאו טגניה – האנס הנושך מאשדוד

אנס אחד ביום: עמית חכים אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: קסאו טגניה, תושב אשדוד

במה הורשע: אונס בנסיבות מחמירות, כמה עבירות של חבלה חמורה ועבירות נלוות

מועד הרשעה: שנת 2015

מה הוא עשה:

טגניה אנס באכזריות אישה לוקה בנפשה, היכה אותה וגרם לשברים בפניה וקטע בנשיכה את אצבע ידה.

הוא הגיע לדירתה של האישה, ללא שהיתה ביניהם היכרות מוקדמת של ממש, אלא רק ממפגש אקראי, ממנו זיהתה אותו. האישה, אשר סבלה ממצב נפשי ופיזי ירוד, ניסתה למנוע מטגניה להיכנס לדירתה, אך הוא הצליח להיכנס בכוח ונעל אחריו את הדלת. אז החל להכות אותה באגרופיו וגרם לה לשברים באף ובארובת העין. הוא דחף כרית קטנה לפיה כדי למנוע ממנה לצעוק, וכמעט גרם לחניקתה. הוא ניסה להפשיט אותה תוך שהיא זועקת לעזרה. בתגובה, הניח כרית נוספת על פניה ונשך את אצבע ידה בחוזקה, עד שכרת את חלקה העליון של האצבע והחלק נותר בפיו.

והוא המשיך. הוא נישק אותה בכוח תוך שהוא מחדיר לפיה את החלק הכרות של אצבעה. בשלב זה, בעוד המתלוננת מדממת ובהכרה מעורפלת, הפשיט אותה, פשט לגמרי את בגדיו ואנס אותה תוך שהוא סוטר לה. במהלך האירוע נשך טגניה את המתלוננת כמה נשיכות עמוקות בפניה ובידיה, והמתלוננת דיממה בפניה ובראשה. ההתעללות נפסקה רק כאשר אימה של האישה הגיעה לדירתה ודפקה בדלת, וגרמה לו לחדול ממעשיו. הוא ברח מהדירה, לעיני האם, כשהוא כמעט עירום. המתלוננת פונתה לבית החולים ונזקקה למתן טיפול רפואי ואשפוז.

העונש שקיבל: מאסר בפועל של 19 שנים ו-10 חודשים, עונש מאסר מותנה ותשלום פיצוי למתלוננת בסך 200,000 שקל.

מדברי השופטים:

  • שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע, בראשות הנשיאה רויטל יפה-כץ, יורם צלקובניק ואריאל ואגו אמרו בעת מתן גזר הדין: "הדעת מתקשה לקלוט את מידת הרוע והברוטאליות שהתגלו במעשיו של הנאשם. לא רק שהנאשם שבר במהלומות אגרוף את עצמות האף וארובת העין של המתלוננת, אלא שהוסיף ונשך בעוצמה את פניה, ואף קטע בנשיכה חלק מאצבעה"
  • עוד הוסיפו השופטים כי "ההנאה הסדיסטית המתגלית במעשי הנאשם, באה לידי ביטוי בדרך בה חנקה באמצעות כרית, בדרך בה העביר את קטע האצבע הכרות מפיו לפיה של המתלוננת, ה'הודעה' שהודיע לה הנאשם, כשחיוך נסוך על פניו, כי מסכת הבלהות אותה היא עוברת עדיין ארוכה, ולבסוף אף בדרך הנוראה בה שיקע את גלגל עינה בלחיצה חזקה. הנזק שנגרם למתלוננת קשה לתיאור… יש להניח כי אותות התנהגותו הבלתי נסלחת של הנאשם לא יימחו לעולם".
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות