אנשים

מוזיאון האופנה הישראלי, פרק 1: שירלי גליק מתארחת

גילי סיוון כהן, נושמת וחיה אופנה 24/7, יזמית, מפיקת תצוגות, אוצרת תערוכות, סטייליסטית ומדריכת סיורי אופנה. מדי שבוע תארח בפודקאסט החדש שלה 'מוזיאון האופנה הישראלי' אנשי מפתח מעולם האופנה המקומי ויחד ידונו על ענייני השבוע מזווית אחרת.

בפרק הבכורה אירחה סיוון כהן את שירלי גליק. בעבר דוגמנית ומגישה, שהגיעה לתודעה כחלק מצמד עם איה קרמרמן ככתבת שטח של גיא פינס. כיום סטייליסטית, מרצה ומעבירה סדנאות בנושא פיתוח אינטלגנציה אסתטית, מיתוג אישי ודוגמנות.

המפגש בין שתיהן קרה בדיוק בשבוע בו ציין עיתון 'לאישה' 75 שנה להקמתו, ופרסם בדיגיטל את כל שערי המגזינים שפורסמו לאורך השנים. גליק נזכרה בשערים עליהם כיכבה וגם כאלה בהם עבדה מאחורי הקלעים. השתיים שוחחו על גורלו של הפרינט, בשנה בה מגזין 'את' המתחרה החליט לסגור את עיתוני הדפוס ולעבור אך ורק לדיגיטל. האם זה צפוי לקרות גם למגזין האופנה הוותיק ביותר?

בהמשך התייחסו ללבוש של מיכל הרצוג, רעייתו של הנשיא, בנסיעה לדובאי: "אחת הפעמים שהיא התלבשה מוצלח במיוחד", ציינה גליק. הבגד אותו עיצבה מאיה נגרי, הזכיר לה את ההופעה של מלאניה טראמפ בטקס ההשבעה של דונלד: "אני תמיד נותנת את מלאניה כדוגמא לאיך בהופעה אחת, בהומאז' מתוחכם שהיא עשתה לג'קלין קנדי, היא שינתה את דעת הקהל עליה".

השער של קייט מידלטון לרגל יום הולדתה ה-40, שכלל גם הוא הומאז' לחמות, הנסיכה דיאנה. "מה שאני הכי אוהבת אצל קייט זה שהיא ממחזרת לוקים. כלומר היא גם אקולוגית", התייחסה גליק, "זה מראה שמצביע על כך שהיא מבינה שהיא נסיכה של העם, ובעם לא כולם יכולים לקנות מותגי על". סיוון כהן הוסיפה: "אני בטוחה שלא מעט בתי אופנה היו שמחים להלביש אותה ולשלוח לה בגדים של גוצ'י, ורסצ'ה וגבאנה, והיא בחרה שלא ויש בזה משהו מאוד מרגש".

וגם: בואו לקחת חלק באתגר השבוע הצבעוני – תעלו תמונה שלכם עם בגד צבעוני ותתייגו את גילי סיוון כהן, את שירלי גליק ואת כסית ואנחנו נשתף אתכם וביחד נצבע קצת את החורף.

כל הפרטים בעמוד האינסטגרם שלנו: kassit_il

להאזנה לפרק המלא בסופטיפיי >>>>

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות