יח"צ

דניאלה רייבנבך קיבלה לידיה את תקציב היח"צ של LAVIDO

דניאלה רייבנבך דניאלה רייבנבך

משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת קיבל את תקציב יחסי הציבור והדוברות של מותג הטיפוח קלין ביוטי המוביל בישראל LAVIDO, חברת קוסמטיקה, המתמחה במוצרי טיפוח וטיפול על בסיס מרכיבים טבעיים פעילים, עם יעילות מוכחת קלינית.

מוצרי LAVIDO מיוצרים כחול לבן בישראל ומיוצאים גם למדינות שונות ברחבי העולם ביניהן: ארצות הברית, קנדה, יפן, הולנד ופולין. בארץ, המותג בעל 4 חנויות דגל ואתר סחר אונליין וכן נמכר בכ-300 נקודות מכירה ביניהן: רשתות טבע, בתי מרקחת ובתי טבע. מוצרי לבידו נבדקו קלינית, דרמטולוגית, טבעוניים ואינם מכילים גלוטן. בעלי אישור PETA – הארגון הבינלאומי למען זכויות בעלי החיים.

לדברי עידו מגל מייסד ובעלים: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה המבורך ומאמינים כי הדגשת פעילות יחסי הציבור תאפשר לנו להפיץ את בשורת "הקלין ביוטי" של LAVIDO".

משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת נחשב לאחד המשרדים המובילים בישראל בתחום מוצרי הצריכה, המסחר והקמעונאות. בין לקוחותיו נמנים: קבוצת קניוני עופר, חטיבת המזון של שסטוביץ, קבוצת בריל, קבוצת טיב טעם, לוריאל פריז, קבוצת גולברי, קבוצת אירוקה, קבוצת רולטיים, קבוצת גרג, קבוצת ' BBB , חברת המזרח יבואנית יגואר לנדרובר, קבוצת אץ אנד או, קבוצת ברימאג, קבוצת חמדיה גרופ ועוד.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות