אין שיחת מסדרון או מטבחון שבאיזשהו שלב לא עולה לדיון הסדרה "משחק הדיונון". הסדרה הדרום-קוריאנית של נטפליקס, הצליחה בתוך פחות מחודש לצבור כמות אהדה בלתי-נתפסת, וכעת הדבר גם מגובה בנתון רשמי: היא הסדרה הנצפית ביותר בתולדות נטפליקס, הישג מרשים אף יותר עם העובדה שמדובר בסדרה שאינה באנגלית, אלא דוברת קוריאנית.
הבוקר (יום ד') אישרה נטפליקס את הנתון הזה, ובכך "משחק הדיונון" עקפה בתוך 27 ימים מאז הושקה בשירות הסטרימינג, את "ברידג'רטון", שהחזיקה עד כה בשיא. כ-111 מיליון מנויי נטפליקס מתוך 209 מינויי החברה, צפו בלפחות שתי דקות מהסדרה בת תשעה הפרקים, מול 82 מיליון שעשו זו עם "ברידג'רטון" באותו פרק זמן.
Squid Game has officially reached 111 million fans — making it our biggest series launch ever! pic.twitter.com/SW3FJ42Qsn
— Netflix (@netflix) October 12, 2021
ובכלל, "משחקי הדיונון" אינה סדרה קלאסית לכל המשפחה, בשל האלימות הקשה המוצגת בה, שאינה מתאימה לבני נוער ובעצם לכל צופה. ולמרות זאת היא מובילה בנתוני הצפייה שלה ב-94 מדינות, עוד נתון מדהים.
באתר ביזפורטל פורסם היום כי האנליסטים צופים שהכנסות נטפליקס ברבעון השלישי של 2021 (שהסתיים ב-30 בפסטמבר) יעמדו על 7.48 מיליארד דולר, כמו תחזיות החברה עצמה, ועם רווח של 2.56 דולר למניה (בתחזית החברה: 2.55 דולר). האנליסטים מעריכים כי כ-3.8 מיליון מנויים הצטרפו ברבעון הזה לשירות הסטרימינג, ואילו ברבעון הרביעי שהתחיל זה מכבר, יצטרפו 8.5 מיליון מנויים. ההכנסות הצפויות של נטליקס לחודשים אוקטובר-דצמבר יעמדו על פי האנליסטים על 7.67 מיליארד דולר, ורווח של 1.10 דולר למניה.