מדיה

ערוץ 20 סוף סוף עובר ל-14 ומתחדש בראש דסק תחקירים

עקיבא ביגמן (צילום: יח"צ) יתחיל להתרגל לטלוויזיה. עקיבא ביגמן (צילום: יח"צ)

רכש חדש לערוץ 20: עורך מדור הדעות ב "ישראל היום" עקיבא ביגמן, מצטרף למערכת לאחר חודשיים בלבד בתפקיד זה. ביגמן, 39, פובליציסט ימני ותיק, היה ממקימי אתר "מידה" ולאחר מכן כתב תחקירים בישראל היום. עם עזיבתו של איתן אורקיבי לפני כחודשיים לטובת מחקר אקדמי מונה לעורך מדור הדעות, שבמשך שנים נערך על ידי דרור אידר, כיום שגריר ישראל באיטליה.

ביגמן מצטרף לערוץ לקראת שינוי משמעותי בשידוריו, עם מעברו הצפוי לאפיק 14 אחרי החגים. ביום שישי האחרון נשלח להנהלת הערוץ מכתב המאשרר את החלטת מועצת הרשות השנייה לאפשר לערוץ לעבור לאפיק שפינה ערוץ 10 לפני קרוב לשלוש שנים. אפיק 14 הוצא למכרז על ידי הרשות השנייה ובינואר האחרון זכה בו ערוץ 20 לאחר שהציע עבורו חמישה מיליון שקלים.

במכרז האפיקים החדשים שנערך עם פיצול ערוץ 2 והמעבר לשידור ברישיונות, שילם ערוץ 10 עבור אפיק 14 לא פחות מ-1.54 שקלים (כן, שקל וחצי) – הסכום המינימלי שניתן היה להציע במכרז.

אבי שמידט, מנכ"ל הערוץ, התייחס למינויו של ביגמן ולמעבר לאפיק החדש: "המעבר לאפיק 14 הוא הזדמנות להמשיך ולהוביל לשינוי אמיתי בשיח התקשורתי בישראל. דסק התחקירים יעסוק בהפקת תכנים חשובים ורלוונטיים לציבור הישראלי".

ביגמן מסר כי הוא "שמח להצטרף לצוות ערוץ 20 ולקחת חלק פעיל על ידי יצירת תחקירים עיתונאיים מקצועיים ומשמעותיים".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות