השחקנית והדוגמנית סנדי בר נבחרה לפרזנטורית מותג הטיפוח האורגני החדש "חוחובה זהב" (The Organic Golden Jojoba) המושק בימים אלה בישראל על ידי חברת "הרבה דרם". מדובר בסדרת מוצרי קוסמטיקה נקייה ואיכותית הכוללת ארבעה מוצרי אנטי אייג'ינג לטיפוח עור הפנים בתקן אקוסרט האירופאי, שישווק בלעדית ברשת סופר-פארם.
קמפיין ההשקה בכיכובה של בר יעלה בחודש אוגוסט בהשקעה של כמיליון שקלים בפעילות מאסיבית להחדרת המותג בישראל, הכוללת בין היתר קמפיין דיגיטל, פעילות משפיענים ויצירת תוכן משותף ברשתות החברתיות.
"אני שמחה להיות שותפה להשקת המותג החדש, הדוגל בקו מוצרים אורגניים וטבעיים, שהם חלק מהערכים שאני דוגלת בהם", מסרה בר.
לדברי הרוקח מאיר סייג, מנכ"ל החברה: "כחלק מהטמעת מותג הטיפוח בארץ, בחרנו בסנדי בר כפרזנטורית אשר תואמת לאג'נדה של המותג. סנדי מתכתבת עם ערכי הסדרה החדשה, היא מייצגת יופי טבעי, סטייל, קלאסיות ואהובה על הציבור הישראלי. אנו בטוחים שסנדי תסייע בקידום המודעות למותג האיכותי והיוקרתי בקרב קהל היעד שלנו". עוד אמר סייג כי: "הקמפיין ישים דגש על הערכים הבולטים של המותג החדש: מוצרי טיפוח אנטי-אייג'ינג אורגניים המבוססים על פורמולות עדינות ומתקדמות אשר מכילות ריכוז גבוה של שמן חוחובה אורגני טהור, המסייע בשיפור מראה עור הפנים, ללא תוספת בושם, בעלי ריח אורגני אופייני".
בר (45) החלה דרכה לראשונה כדוגמנית בגיל 17 והובילה קמפיינים של מותגי מובלים, בהם קסטרו, פלפל, הוניגמן, מילקי, ישראכרט, אירוקה, בזק בינלאומי ועוד ועוד. בשנות ה-90, בעודה חיילת החלה את קריירת המשחק שלה השתתפה בסדרות הטלוויזיה כסף קטלני, החיים זה לא הכל, חטופים וזבנג, במחזמר "חסמבה" והנחתה את תוכנית הטלוויזיה "קיץ על החוף" בערוץ 2.
בשנת 2000 שיחקה בדרמה הישראלית "זינזאנה" של הבמאי חיים בוזגלו והצטרפה לצוות מנחי ערוץ הילדים בו הנחתה עד 2001. ב-2002, לאחר שהייה בחו"ל השתתפה בסרטו של עמוס גיתאי "קדמה". ב-2006 החלה את קריירת המשחק בחו"ל וכיכבה בסרט Sea of Dreams שצולם במקסיקו ובארה"ב ובשנת 2007 הופיעה בסדרה האמריקנית "היחידה". ב-2016 השתתפה בסדרה "מסובך" לצד רן שריג שכתב ושיחק בה בערוץ 10. באותה שנה השתתפה בסרטה של הגר בן-אשר "הפורצת".