אם אין לכם ילדים בגילאי 10-14, כנראה שאין לכם מושג מי זה "זיגי" או "זיגזגזונג", אך מאות ילדים נלהבים שהגיעו אמש לקניון רמת אביב, נדחקו וצרחו, כדי לחזות בכוכב הרשת והגיימר הישראלי הפופולרי ואולי אף להצטלם ולקבל פוסטר חתום, ממשיכים להוכיח שהידוענים החדשים הם לאו דווקא זמרים או שחקנים, אלא כאלה שמצלמים סרטונים ביתיים ליוטיוב או ל-twitch בזמן שאתה באמצע של מחשב פופולרי – ולהפוך לכוכב ילדים.
יש כמובן מי שיעשה מזה כסף. בזמן שהילדים חיכו לחתימה, ההורים רכשו עבורם אזניות גיימינג ממותגות "זיגי" שפותחו בשיתוף הגיימר הצעיר על ידי חברת Bconnect, יבואנית של מותגים כמו ג'אברה, B&O, בלקין ועוד.
צפוי שכוכבי רשת ינסו למקסם רווחים מהפופולריות העולה שלהם, ויש מי שיודע לזהות את הטרנד בשלב מוקדם. אזניות הגיימינג "זיגי" עולות כ-300 שקל, מה שממצב אותן בתחום הביניים, והן מעוצבות ומתוכננות כך שיתאימו לכל פלטפורמות המשחק הפופולריות ואפילו לתכנת "דיסקורד" שמאפשרת לילדים לשוחח ביניהם תוך כדי משחק.
רונן ברקוביץ', הבעלים ומנכ"ל Bconnect, מספר שהחיבור לזיגי נוצר על ידי משרד הפרסום fresh של אבי מורגנשטרן, ושיתוף הפעולה כלל עבודת פיתוח ועיצוב. "לא מדובר רק בשימוש בשם ובפופולריות של זיגי", מסביר ברקוביץ', "הוא לא פרזנטור, הוא ממש היה שותף בתהליך האפיון של המוצר ואישר כל שלב בפיתוח".
ההיקף הכספי של העסקה לא נמסר, אולם ל"כסית" נודע כי התמורה לזיגי מבוססת על אחוזים מהמכירות של האזניות החדשות, ולא בתשלום חד פעמי. על פי גורם, כבר ביום הראשון נמכרו כ-300 אוזניות בחנות בה התקיימה ההשקה של המוצר.
מעניין יהיה לראות האם הטרנד של שימוש בכוכבי רשת, כמו גם שיתופי פעולה שמבוססים על שותפות ולא "קמפיין", יתפסו תאוצה הן בשוק המחשבים והגיימינג, והן בתחומים אחרים. למה לא, בעצם? קים קרדשיאן עשתה מזה מיליארד דולר.