פרסום ושיווק

בהשקעה של 5 מיליון שקל: קוויק משיקה קמפיין עם ליאור אשכנזי

ליאור אשכנזי בקמפיין לקוויק ליאור אשכנזי בקמפיין לקוויק

את אסטרטגיית חשיבות הזמן, משיקה Quik בקמפיין פרסומי בהובלת פרזנטור חדש, השחקן ליאור אשכנזי. הקמפיין מטעם חברת סיטימדיה המלווה את Quik בשנים האחרונות, בבימויו של אביב מערבי, עלה בפריסה ארצית במגוון פלטפורמות בו זמנית – טלוויזיה, דיגיטל, שילוט חוצות ועוד, בהשקעה של 5 מיליון שקל.

המסר של הקמפיין: מזמינים ב-Quik ומפסיקים לבזבז זמן סופר יקר, נובע מהתפיסה הבסיסית של החברה ששמה לה למטרה לעשות הכל כדי לפנות ללקוחותיה זמן, לפחות בחלקת האלוהים הקטנה שלה, הקניות בסופר.

בפרסומת, אשכנזי מגלם דמות קומית של פרופסור, איש מדע מבריק, אשר מנהל את מעבדת הזמן של Quik, בה מנסים לפתור את דילמת הזמן המבוזבז שלנו באמצעות סיטואציות אמיתיות מהחיים. מעבדת הזמן מציגה מצד אחד את האתגר או את החיים עצמם, ומנגד את הפתרון של Quik ואופן ייעול הזמן שהחברה מאפשרת ללקוחותיה. הפרסומת מציגה את כל שרשרת השירות של החברה החל מהממשק הנוח, היכולת לערוך את ההזמנה עד הרגע האחרון, התאמה אישית של עגלת קניות, המשלוח המהיר עד הבית ועוד, והכל כמובן עם חיוך. הקמפיין צולם בהפקה סופר מושקעת עם סט מורכב מבחינת הארט והעולמות העיצוביים, וביום אחד, הוקמה לה מעבדה לתפארת, עם מספר עמדות ניסוי מאופיינות ומעוצבות.

דורין פישר, סמנכ"לית השיווק והשירות של Quik שירות סופר אונליין: "משאב הזמן הינו המשאב היקר והנחשק ביותר במאה ה- 21, במיוחד בתקופה האחרונה, בה נאלצנו להסתגל למציאות חדשה ולהוקיר את הזמן שאנחנו מבלים עם המשפחה והחברים. Quik שמה לעצמה מטרה, כחלק מהחזון שלנו, לעשות הכל כדי לאפשר ללקוחות לנצל את הזמן בחוכמה ולא לבזבז זמן יקר על קניות בסופר. המשימות בחיינו מתחלקות לשתיים – מטלות וחוויות. קניות בסופר זו לא חוויה, בטח לא כשצריך לעשות קניות לפחות פעם-פעמיים בשבוע. אנו סבורים שהלקוחות בישראל חכמים ויודעים לרכוש בתבונה וככל שהם מבינים את הכוח של הזמנת הסופר באונליין כך מרבים להזמין ולנצל את הזמן שלהם לדברים החשובים להם באמת. לכן, המשימה שלנו לייצר עבורם חווית קנייה מהירה, יעילה ונוחה לאורך כל תהליך הרכישה".

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות