זזים

חן מענית עוזב את "גלובס" ועובר ל "הארץ"

חן מענית (צילום: מתוך טוויטר) חן מענית (צילום: מתוך טוויטר)

הפרשן וראש דסק המשפט של גלובס, חן מענית, הודיע על עזיבתו את העיתון לאחר יותר מ-11 שנים – כך נודע לאתר "כסית". הוא יסיים את תפקידו בגלובס בסוף החודש ויעבור לעבוד בדסק המשפט של עיתון הארץ, לצדו של כתב המשפט נטעאל בנדל.

מענית החל לעבוד בעיתון בשנת 2010 לאחר מספר תפקידים בתחום המשפט. בין היתר היה מעורב בהחלטת גלובס לחתום כל אייטם על חשודים ונאשמים  בפלילים בהצהרה כי עומדת להם חזקת החפות והיה שותף להתארגנות העובדים בעיתון.

בחודשים האחרונים עזבו את גלובס כמה מהשמות הוותיקים והבולטים בו, בהם הכתבת הפוליטית טל שניידר שהוחלפה בשירית אביטן-כהן; כתב הטכנולוגיה עמרי זרחוביץ שחזר ל-TheMarker; כתבת הצרכנות שני מוזס שעברה לסופר פארם; עורך מדור נתח שוק ומוסף "פירמה" דוד ורטהיים ועוד.

בתקופה האחרונה נמתחה ביקורת בתחום התקשורת על הקשר בין מו"לית העיתון אלונה בר און ואיש הימין שמעון ריקלין וההשפעה שיש לכך על אופן הסיקור בגלובס, כפי שכתב אתמול אבנר הופשטיין ב "זמן ישראל": "עוצמת ההשפעה של ריקלין על בר און ועל גלובס היא סוגיה שנויה במחלוקת, אבל ראוי לזכור כי היא נוכחת ונידונה במסדרונות העיתון באופן נמרץ גם לפני שהקשר בין השניים נחשף". גורמים בעיתון הבהירו שלא הייתה לכך השפעה על דסק המשפט של מענית או על החלטתו לעזוב.

חן מענית מסר היום ל"כסית": "אני מאשר שאחרי 11 וחצי שנות עבודה בגלובס אני עובר בחודש הבא לכתוב בעיתון הארץ. ההחלטה שלי התקבלה אחרי התלבטויות רבות. הייתה לי בגלובס תקופה נפלאה וארוכת שנים. זכיתי לעבוד לצד אנשים נפלאים שרבים מהם הם חבריי, להתקדם ולהגיע להישגים מקצועיים רבים. עוד ממש מוקדם לסכם ואעשה זאת בהמשך. אחרי 11 וחצי שנה בגלובס, הרגשתי שהגיע הזמן להמשיך הלאה ולחוות עבודה בכלי תקשורת אחר. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות ולהביע הערכה לעורכת גלובס, נעמה סיקולר, ולמו"ל גלובס, אלונה בר און, על התמיכה שלהן בי לאורך השנים האחרונות ועל ההשקעה הרבה שלהן בעיתון. אני מאחל לגלובס, ולכל עיתונאי העיתון ועובדיו המשך שגשוג והצלחה".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות