יח"צ

אחרי שנה וחצי: 'גוטקס' מחדשת את פעילות יחסי הציבור שלה

יום צילומים לקמפיין פלפל יום צילומים לקמפיין פלפל

גוטקס שכר את שירותי היח"צ של גולן נהרדעא שיטפל בקמפיין הדיגיטל של המותג. משרדו של נהרדעא מתמחה בעולמות הביוטי והלייף סטייל ומחזיק בין היתר בתקציבי היח"צ של המשביר לצרכן וליה לונדון.

במשך שנים ארוכות נוהל התקציב של גוטקס אצל רני רהב, אך לפני כשנה וחצי החליטו בחברה לסגור את פעילות הפרסום והיח"צ בישראל ובכך נפרדו דרכיהם של השניים. כעת, וכנראה שאחרי שנת הקורונה שגרמה לעסקים רבים לעצור או לסגת אחורה, בחרו בחברה לחזור ולפנות לקהל הישראלי, אך עם תקציב מצומצם לפעילות.

המהלך הראשון של גוטקס מביא לקדמת הבמה את הליין הצעיר של המותג 'פלפל', שגם עבר מתיחת פנים, אליו נבחרו להצטלם שלל דוגמניות המציגות את הדגמים, הגזרות, ההדפסים והבדים שעוצבו לקולקציה החדשה. במקביל יוצאת גוטקס לראשונה עם ליין של בגדי פנאי וספורט, אותם תוביל דנה גרוצקי לצד בתה.

צילומים לקמפיין פלפל | צילום: רפי דלויה
צילומים לקמפיין פלפל | צילום: רפי דלויה

"אני מתרגש לקבל את תקציב גוטקס, זו גאווה גדולה", מסר נהרדעא. במשך שנים אני מוביל מותגים מעולמות הלייף סטייל והאסתטיקה ובטוחני שאני מהווה את הזרוע הנכונה להם בישראל".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות