פרסום ושיווק

הכירו את שיווקיסט: כלכליסט ומנהלי שיווק מצייצים משיקים זירת שיווק חדשה

משמאל: אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן משמאל: אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן

'שיווקיסט' זירת התוכן החדשה של 'כלכליסט' בשיתוף 'מנהלי שיווק מצייצים' תוקדש באופן בלעדי לעולמות השיווק והפרסום, תשלב ראיונות בלעדיים עם אנשי השיווק המובילים בישראל ותכלול פינות תוכן קבועות בסגמנטים ובקטגוריות הרלוונטיות כגון ניהול השיווק, ניהול קהילות, עולמות הרשתות החברתיות והסושיאל ועוד.

בהשקת הזירה החדשה שצולמה באולפני 'כלכליסט' בהשתתפות אנשי מערכת 'כלכליסט', השתתפו סמנכ"ל השיווק של סמסונג, רונן סלם, ומעין שריג, מנהלת התקשורת של פייסבוק ישראל.

סמנכ"לית הפיתוח העסקי של כלכליסט, נועה תמיר, התייחסה לזירה החדשה ואמרה: "שיווקיסט, זירת השיווק החדשה של כלכליסט ו'מנהלי שיווק מצייצים' באה לענות על צורך אמיתי לזירת תוכן משמעותית בתחום השיווק, טכנולוגיות השיווק והפרסום, חדשנות וקריאייטיב. אני נרגשת לקראת שיתוף הפעולה עם 'מנהלי שיווק מצייצים' ובטוחה שנביא ערך משמעותי לכל קהילת הפרסום והשיווק בישראל".

איל פאר, מנכ"ל כלכליסט מסר: "זו יוזמה ברוכה ומתבקשת ואך טבעי שכלכליסט ומנהלי שיווק מצייצים ישתפו פעולה. אני שמח מאוד על החיבור על קהילת השיווק ובטוח שכולנו נרוויח מכך".

מהנהלת קהילת השיווק מנהלי שיווק מצייצים, אמיר שניידר, מייסד הקהילה וטל ספיבק, מנהל שותף, נמסר: "אנחנו מתרגשים להשיק ביחד עם כלכליסט את זירת השיווק החדשה המשותפת, זירה מקצועית שתהיה עשירה בתוכן הרלוונטי לאנשי השיווק ומביעים הערכה רבה למערכת כלכליסט שהביעה אמון בנו, כקהילת השיווק הגדולה, הוותיקה והחזקה בישראל, כשותפים אסטרטגיים לדרך. אנחנו בטוחים שבשילוב הכוחות שלנו עם כלכליסט, נוכל להביא את שיווקיסט למרכז הבמה השיווקית בישראל".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות