מדיה

עסקת ענק בשוק הטלוויזיה: קשת תרכוש 49% מקבוצת RGE

אבי ניר אבי ניר

קשת 12 מתכוונת לרכוש בקרוב 49% מקבוצת RGE מידי משפחתו של אודי רקנאטי, המפעילה בין השאר את שידורי ספורט 5, ערוץ הילדים והכנסת וכן פלטפורמת הסטרימינג החדשה לילדים BIGI. כזכור, רק לפני כחודש השלימה משפחת רקנאטי שליטה מלאה בקבוצת RGE. העסקה העתידית נועדה להגדיל את כוחה של קשת ובכך להפוך לגוף השידורים המרכזי בישראל. על פי ההערכות שווי החברה בעסקה יהיה 90 מיליון שקל ל-RGE.

שי רקנאטי, יו"ר קבוצת RGE | צילום: פזית עוז
שי רקנאטי, יו"ר קבוצת RGE | צילום: פזית עוז

המטרה של קשת היא לרכוש כמעט כמחצית מחברת RGE, אך היא אינה תהייה בת השליטה. מעצם הרכישה, שצריכה לעבור את אישור הרשות השנייה, מועצת הכבלים והלווין ורשות התחרות. העסקה החדשה תייצר גוף תקשורת שיציע שירות טלוויזיה על גבי האינטרנט ובתמחור זול אל מול סלקום ופרטנר.

קשת פועלת כיום באמצעות ערוץ הטלוויזיה קשת 12, אתרי האינטרנט mako ו- N12 וכן קשת אינטרנשיונל. עיקר ההכנסות של החברה מקורן מפרסומות והכניסה אל תחום התוכן בפלטפורמה אינטרנטית תאפשר לייצר מודל הכנסה חדש. עסקה שכזו כבר תוכננה בעבר בין קשת עם אקספון, אך זו לא יצאה לפועל.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות