פרסום ושיווק

יום המעשים הטובים: קהילת השיווק הישראלית עושה Faming#

מנהלי שיווק עושים Faming# מנהלי שיווק עושים Faming#

לכבוד יום המעשים הטובים, ובשיתוף עמותת רוח טובה, התגייסה קהילת השיווק למהלך From Shaming to Faming – מנהלי שיווק מפרגנים זה לזה, לספקים ואפילו למהלכים של חברות מתחרות. את הפרגונים השונים תוכלו למצוא בפייסבוק תחת ההאשטג faming# וגם להמשיך את שרשרת הפרגונים על ידי שיתוף.

מנהלי שיווק עושים Faming# | באדיבות ארגון השיווק הישראלי
מנהלי שיווק עושים Faming# | באדיבות ארגון השיווק הישראלי

באיגוד השיווק הישראלי העלו אימג'ים של פרגון. תמי גורמן, ראש אגף שיווק כללית מפרגנת לעדי ברונר מגליקמן שמנהל את הקריאייטיב של כללית. "היכולת להביא רעיונות מצויינים ולהפיק אותם במהירות הבזק רק העצימה את התחושה שהוא והמשרד הם פשוט שחקני נשמה", אמרה.

אחיה פריד, סמנכ"ל ראש חטיבת שירותי תשלום, כאל, החליט לפרגן למהלך "מוצרים טעימים שאינם פיצה" של דומינו'ס. "הפיצוח של התובנה הפסיכו-צרכנית שעומדת בבסיס המהלך פשוט מקסימה", אמר. מהצד השני, עידו פרידמן, סמנכ"ל השיווק של דומינו'ס בחר לפרגן לכאן תאגיד השידור ואמר: "לא האמנתם לתחיית המתים? אז הנה ההוכחה – חברה שיש לה מוצר מעולה ושהיא עומדת מאחוריו בכל הכוח".

מנהלי שיווק עושים Faming# | באדיבות ארגון השיווק הישראלי
מנהלי שיווק עושים Faming# | באדיבות ארגון השיווק הישראלי
מנהלי שיווק עושים Faming# | באדיבות ארגון השיווק הישראלי
מנהלי שיווק עושים Faming# | באדיבות ארגון השיווק הישראלי

שולי כרמל, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל באלטמן בריאות בחרה לפרגן לחברת דלתא על המהלך לשלב דוגמנים עם צרכים מיוחדים "המהלך, המובל על ידי סמנכ"ל השיווק איל עמית, מקדם ערכים חברתיים בתקשורת ובפעילות השיווקית ארוכת הטווח".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות