זזים

ברק כפיר מונה לסמנכ"ל יחסי הציבור של unik

ברק כפיר ברק כפיר

קבוצת התקשורת unik בבעלותו של נסים דואק מחדשת את שדרת הניהול שלה עם מינויו של ברק כפיר, סופרווייזר ומנהל הפיתוח העסקי של המשרד לסמנכ"ל יחסי הציבור של החברה. בתפקידו החדש כפיר יהיה אמון על פעילות יחסי הציבור של החברה תחת המנכ"לית דגנית גרינבוים, כאשר במקביל הוא ימשיך לנהל את תחום הפיתוח העסקי במשרד הכולל, בין השאר, את הקשר עם המחלקות המסחריות של כלי התקשורת השונים בארץ.

unik שנוסדה על ידי נסים דואק כבר ב-2003, הינה מקבוצות התקשורת הוותיקות בישראל, תוך שהיא מספקת שירותי יחסי ציבור, ייעוץ אסטרטגי, ניהול משברים, דיגיטל, קריאייטיב ופרסום למותגים והארגונים הגדולים במשק. בין לקוחות החברה: בנק ישראל, חברת הביטוח AIG, משלחת האיחוד האירופי בישראל, ליימן שליסל וש. שסטוביץ מיבואניות המזון הבולטות בישראל, טורנדו, כתר פלסטיק, חברת התשתיות שפיר הנדסה, חברת דלתא גליל הבורסאית, דלק מוטורס יבואנית דגמי מאזדה ופורד ועוד.

כפיר מגיע לתפקיד עם וותק של 13 שנה בתחום בתקשורת, הכולל ניסיון רב בתחום יחסי הציבור ובדוברות של ארגונים גדולים ובהם דובר צה"ל ומשרד המשפטים. הוא הצטרף ל-unik לראשונה כיועץ תקשורת ב-2011 וזוהי הקדנציה השנייה שלו במשרד במהלכה קודם לסופרווייזר ומנהל פיתוח עסקי.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות