אסטרולוגיה

הוא לא בכיין, הוא פשוט בן מזל רגיש!

אז מי אתם, המזלות הרגישים ביותר, מה באמת מקור הבכי שלכם וכמה חשוב שנדע להיות קשובים ורגישים אליכם?

יש אנשים רגישים יותר מאחרים, שנוטים להיעלב בקלות ולהגיב בבכי גם כתוצאה מהדברים הקטנים ביותר. לעיתים מדובר במראה ממש קורע לב וכל מה שאנו, כהורים, חברים או אנשים קרובים רוצים לעשות זה רק לחבק ולהרגיע את הסערה ולהבטיח שהכל יהיה בסדר.

 

בני מזל בתולה

בני מזל בתולה אוהבים שמקשיבים להם ונשמעים לדעותיהם ההגיונות והצודקות וכאשר מצב זה אינו מתקיים כפי שהם ציפו הם יתייפחו בבכי ולא יצליחו לעצור את הדמעות. נסו להרגיע אותם במילים הגיוניות ולהסביר להם שדעתם חשובה מאוד וחכמה גם אם לא נתקבלה.

 

בני מזל תאומים – מצבי רוח קיצוניים

בני מזל תאומים הם הפכפכים ומפתיעים וככאלה אי אפשר לעולם לצפות את התגובה שלהם, הם עשויים בין רגע לעבור ממצב של צחוק מתגלגל ושמחה מתפרצת, לעצב תהומי וליילל בבכי קורע לב. בני מזל תאומים הם אנשים רגישים במיוחד שלוקחים דברים עמוק ללב ומתקשים להרפות. אם תרצו להקל עליהם במצבים קשים פשוט אל תרפו מהם, שבו לצידם, לטפו את ראשם והעניקו להם תחושה של חום וביטחון עד יעבור זעם.

 

בני מזל טלה – הבכי המניפולטיבי

בן מזל טלה לא צריך שיתרחש סביבו משהו מיוחד או חמור על מנת לפרוץ בבכי גדול והיסטרי. חשוב להבין כי לא פעם הטליים ממש בוחרים במודע בהתנהגות זו על מנת לזכות במבוקשם, או במילים אחרת הם לא בוכים מכאב אלא מאינטרס.. ולכן בפעם הבאה שאתם בסביבת טלה המתייפח בכאב, נסו לזכור זאת ולא לאפשר לו לקבל כל מה שהוא רוצה בדרך זו.

 

בני מזל דגים – בכי אותנטי ועמוק

אצל בני מזל דגים הכל, אבל הכל חשוף וגלוי ושלל הרגשות מונחים על השולחן. כל בכי הוא בכי שנובע מעומק הנשמה ומעצב גדול ואמיתי, וגם אם הבכי נראה לכם אובר דרמטי או לא פרופורציונאלי, או שאתם פשוט לא מצליחים להבין את פשרו, היו רגישים וקשובים אליו, כל סערה שכזו גדולה ומטלטלת עובר מזל דגים.

 

בני מזל מאזניים

אם יש אנשים שממש מכורים לבכי, הרי שאלה בני מזל מאזניים, הם אוהבים להתבוסס ברחמים עצמיים ולהרגיש הכי מסכנים בעולם וכך לזכות בחמלה ובאמפתטיה של כולם. כשאתם נתקלים במצב של בכי היסטרי ועצבות מתפרצת פשוט תתייחסו אליהם ברוך ובחמלה והעניקו את מלוא תשומת הלב שלכם, ואפילו קצת יותר ממה שנראה לכם כמספק.. בני מזל מאזניים יהנו כל כך מתשומת הלב שלא ימהרו להפסיק לבכות אבל היי, לפחות הם יקבלו את מבוקשם ואת היחס אליו כמהו ויהנו מכל רגע 🙂

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות