כללי

מינויים ושינויים בעולם התקשורת

נערתו ששת קארי גרנט ורוזלינד ראסל ב"נערתו ששת" (במאי: הווארד הוקס). עוד קלאסיקה על הימים בהם עיתונות היתה מקצוע מכובד, ורומנטי

הצטרפות חדשה לערוץ 14
תמיר מורג, עוזב את ישראל היום ומצטרף לערוץ 14 ככתב המדיני.

תזוזות ברשת 13
מנחה הטלוויזיה אברי גלעד, עוזב את רשת 13 אחרי 18 שנה.
עורכת מהדורת השבת טליה פלד קינן, תסיים את תפקידה אחרי שהודיעה על עזיבה. מי שצפויה להחליפה היא גילי ברוש.

יוני בראל בתפקיד חדש
יוני בראל, מונה לסמנכ"ל השיווק וימשיך לכהן גם כסמנכ"ל המכירות של חברת 'אזורים'.

עטרה ישראלי-עזריה סגרה את משרדה
אשת יחסי ציבור עטרה ישראלי-עזריה, שבמשך יותר מ־30 שנה החזיקה משרד יחסי ציבור שקידם את מיטב האמנים והאמניות החליטה לסגור את משרד יחסי הציבור ולעבוד כדיילת קרקע.

חיים פסל בתפקיד חדש
חיים פסל, מונה למ"מ עורך 'מרכז העניינים', במקום שניאור ובר.

אורית ארטל-דלוגין בתפקיד חדש
אורית ארטל-דלוגין מונתה לתפקיד CMO של EY ישראל.

מינויים חדשים בגלובס
ענת דניאלי, מצטרפת לגלובס ותסקר את נושא הנדל"ן.
עו"ד נטע סרוסי, מונתה לכתבת המשפט בעיתון גלוב

עדכונים מהכנסת
אסף מוצניק, מונה לדובר חה"כ אביגדור ליברמן במקום אריה וישנבצקי.
מיטל כהן פומברג, מונתה לדוברת ומנהלת דיגיטל לחה"כ אושר שקלים.

ניר צדוק בסיום תפקידו
ניר צדוק, כתב הספורט בעיתון הארץ הודיע על סיום תפקידו.

איתמר דרוקמן בתפקיד חדש
איתמר דרוקמן, ימונה למנכ"ל התחנה האזורית 103fm ויחליף בתפקיד את אור צלקובניק שעוזב לערוץ 13.

חדש במדיה
מהפכה בתחום הסטרימינג בישראל – פלטפורמת Here-IsAll TV
בר רימוני, מייסדת חברת פליי איי ליסט ישראל וחברת יחסי ציבור בשותפות יאיר דורי, משיקים בימים הקרובים את פלטפורמת הסטרימינג החדשה שתכיל תכנים מקוריים, שידורים חיים, ספריות וי או די והפרטים המלאים ייחשפו בימים הקרובים. בינתיים יש לציין כי טאלנטים רבים מכל התחומים כבר צילמו ומצלמים תוכניות ועזבו את ערוצי הטלוויזיה הגדולים לטובת הפלטפורמה שתכלול גם אפליקציה לטלוויזיות החכמות ברמת איכות גבוה ביותר.
בר רימוני, מביאה את האג'נדה החדשנית שלה שכבר עובדת בחלקים גדולים בעולם, חזונה היא להביא מהפכה בתחום המדיה בישראל, ומזהה את המגמה המתמשכת של הפרסום במדיה החברתית- הטלוויזיה הולכת ודועכת, ואנחנו כאן כדי להציע אלטרנטיבה חדשה ומרעננת על בסיס מודל חינמי לצרכנים."
לאחר חתימתם של יאיר דורי ובר רימוני , חברת here-isAll גאים להכריז על אחד מתוך רשימת הטאלנטים הגדולה- רון קופמן חתם והצילומים יחלו בחודש אוגוסט ושידור חי.

תקציבים חדשים

חן קרופניק בתקציב חדש
חן קרופניק, קיבלה לידה את המיזם 'פרישה בקליק' של סוכני הביטוח ליבת קמפלר ואלי יוניאן.

זאביק דרור בתקציב חדש
משרד יחסי הציבור של זאביק דרור, הצטרף למערך התקשורתי של אל על לצד מחלקת הדוברות המעולה ושרף תקשורת.

משרד הפרסום טוויסטד מציג: חיזוק משמעותי ושדרת ניהול חדשה
שנת 2023 היא שנת שיא של משרד twisted, שזכה בכמה מכרזים חשובים והגיע להיקפי תקציבים חסרי תקדים. בין לקוחות המשרד נמנים מטרו מוטור, יורודרייב, לוינסקי-וינגייט, מכללות אורט, קניוני עופר, HIT – המכון הטכנולוגי חולון , צרפתי שמעון, פאוארקארד, בוטיק סנטרל, גיא ודורון לוי.
במקביל לצמיחה המהירה, עושה טוויסטד השנה קפיצה נוספת אל המגרש של הגדולים ומציגה את ההנהלה החדשה והמחוזקת, עם כמה מינויים חדשים.
שמרית אלגרסי מונתה לתפקיד סמנכ"לית לקוחות.
גיוס נוסף למערך ההנהלה של החברה הוא של מנהלת הקריאייטיב החדשה, נאוה בן משה.

לוטן ממשיכה לצמוח עם שלושה תקציבים חדשים
חברת לוטן – מיתוג, יח"צ ודיגיטל, ממשיכה להתרחב ויוצאת לדרך עם שלושה לקוחות חדשים.
לוטן תייצג את מתחם המוזיאונים בעיר באר שבע הכולל את מוזיאון האסלאם ועמי המזרח ואת מוזיאון הנגב לאומנות. שני המוזיאונים שוכנים בצמידות ויציגו בקרוב לראשונה שתי תערוכות אמנות עכשווית של אמנים בעלי שם בינלאומי באותו הזמן. לוטן נבחרה להשיק את שתי התערוכות ואת המתחם המשותף. המתחם מתייחד במבנים העתיקים מתקופת הסולטאן העות'מני ששומרו על ידי רשות העתיקות והפכו עם השנים למוזיאונים בלב העיר באר שבע.
לוטן נבחרה להשיק את שתי התערוכות ואת המתחם המשותף. המתחם מתייחד במבנים העתיקים מתקופת הסולטאן העות'מני ששומרו על ידי רשות העתיקות והפכו עם השנים למוזיאונים בלב העיר באר שבע. במוזיאון הנגב לאומנות תוצג בקרוב תערוכה מוזיאלית ראשונה של אמנית ישראלית מצליחה, זוכת פרסים, המציגה גם בחו"ל, שעבודות שלה נרכשו על ידי אספנים בולטים.
בנוסף נבחרה לוטן לנהל את מערך יחסי הציבור והדיגיטל לספרו החדש של פרופסור יצחק גל נור-הבט אחורה בחיוך. גל נור פרופסור אמריטוס של האוניברסיטה העברית, חוקר עמית במכון ון ליר, לשעבר נציב שירות המדינה וסגן יושב ראש המועצה להשכלה גבוהה. גל נור שימש פרופסור אורח באוניברסיטאות ברחבי העולם, פיסם שמונה ספרים בעברית ומאות מאמרים בתחום מדעי המדינה. הספר החדש הוא ביוגרפי וחושף סיפורים אישיים מתקופות בחייו.
לוטן הוקמה ע"י יעל לוטן שמשמשת היום יו"ר ומנוהלת ע"י נגה ספקטור-פדר, בתה של יעל. לוטן מטפלת בלקוחות מתחומים שונים – מוסדות תרבות וחינוך, עסקים מתחומי הפיננסיים וההשקעות, פירמת עורכי דין, משרד אדריכלים, חברת קוסמטיקה בינלאומית ועוד.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות