זוגיות, משפחה

המאהב הטנטרי – מפגש עם דוד כהן צדק

רבים תוהים מיהו המאהב הטנטרי וכיצד הם יכולים להפוך לאחד כזה, הרצאה יחודית של דוד כהן צדק -יוצר ומוביל תהליכי התפתחות בשדה המיניות, שופכת אור על הנושא, מוזמנים לצפות

יש דבר כזה שנקרא "מאהב טנטרי"?

"זו שאלה שהיא שוות ערך לשאלה האם קיים האביר על הסוס הלבן? זה בערך באותה יחסיות." אומר דוד כהן צדק ומוסיף  "תראה זה מצב תודעה. אז יכול להיות גבר שהוא עשה עבודה בדרך הטנטרה, והתודעה שלו התרחבה באופן יזום ובמצב קבוע שכל ההוויה שלו היא רחבה יותר. ואז יש גם היכולת להתחבר יותר בקלות, להביא את עצמו את הרגשות שלו, את הלב שלו. זה פועל יוצא של כל הפעולה הזאת, של החיבור והפתיחות. זה שהמיניות היא הרבה יותר קשובה. פתוחה, רחבה, לבבית."

מיהו המאהב הטנטרי?

"זה נשמע איזה מישהו שהוא בהכרח יודע מה לטכניקות ואת רזי האהבה " מחייך דוד כהן צדק וממשיך "אלא שזה לא. זה לא קשור, זה טוב לדעת טכניקות הזו, טכניקות בלבד, הם לא משהו שיהפוך בן אדם למאהב טנטרי, או בכלל מה שקשור ל טנטרה. טכניקה לבד היא לא דבר שמספיק. נוכחות מלאה בזמן מעשה האהבה. שמגיעה כתוצאה מתהליך עמוק של מדיטציות, של התבוננות של עבודה עם חסימות, עם השלכות עם חוסר בתקשורת, עם חוסר רגש למצב שכל הדברים האלה נפגשים. שם אנחנו פוגשים גדול שהוא נוכח."

 

 

מה עושים כדי להפוך מאהב טנטרי?

שני הצדדים צריכים להיות במצב התודעה, זה של עצם ההתאחדות או התרחבות למשהו שהוא מעבר לי. לא בעזרת טכניקה. בעזרת הנוכחות, בעזרת הזרמה העמוקה. של האנרגיה והפתיחה. של כל הארץ.

איך בעצם מחוות, איך בעצם מחווה מהמאהב הטנטרי, והאם יש קשר בין מאהב טנטרי או הדבר הזה? המרחב הזה של אהבה טנטרית. למה הרבה גברים מחפשים או טוענים שצריך להיות שזה הנושא של שליטה בשפיכה?

יש קשר בן הדברים. יש קשר בחוויה כגבר שהוא הולך בדרך הטנטרה ותתקבל מתוך המקום הזה של אינדיקציה זה.

טנטרה זה ההתרחבות החוצה ממני. המרחב. הוא הרבה יותר נוכח כי אני הרבה יותר נוכח, וכשאני הרבה יותר נוכח במקום הזה. לאורך זמן, אז אני גם מהדהד את הנוכחות הזאת לבת זוג שנמצאת איתי ומאפשר לה גם לקבל השראה מהדבר הזה וגם לעטוף אותם. הנוכחות הזאת, ולתת לו את הביטחון. שיכולה להרפות, להתמסר ומתוך זה היא בעצמה יותר נוכחת, ככה שבעצם. מאהב טנטרי, אהבה טנטרית היא מפגש של אנשים שהם מאוד מאוד נוכחים.

ברגע יש להם יכולת הקשבה מאוד גבוהה, יכולת תקשורת גם בתוך הסערה המינית כבר רגשית. עדיין יש שם המון תקשורת. המון הקשירה, צריך לעצור אז עוצרים.

והקשר בין השליטה על השפיכה או שגבר כדי להיות באמת ללכת בדרך הקלה ולהגיע למצב הזה של התודעה הרחבה לאורך זמן. הוא צריך לעבוד עם הנושא של השיחה, כאילו אם אוהבת לשפיכה לגמירה שלו והוא לא שולט בה, והיא שולטת בו.

אז הוא לא יכול להיות בעצם מוכח, כי הגוף שלו מתחיל לפעול מעצמו ומאוד מאוד ייקח אותו על כיוון הפליטה והרפיון ובעצם הסיום של המצב הזה שהיה מאוד מאוד רפוי הסתיים.

ככל שהוא נמצא יותר במקום הזה, הוא לא מאפשר. משיכה לקחת אותו, אלא הוא מרגיש. מתי הוא רוצה ומתי הוא לא רוצה ויכול להחזיק את זה לאורך זמן.

למרות שבעצם הוא נמצא בתוך המצב הטנטרי לאורך זמן, ככל שנמצא במצב הזה יותר הובא שלו. הוא מאפשר לה יותר זמן להיפתח, להרגיש, להיות עם מה שיש.

החיבור במקום שיימשך 10 דקות, 5 דקות, חצי שעה, הוא יכול להימשך שעתיים ושלוש ואפילו יממה.

זה זמן של אנרגיה שהיא לחוצה, יש איזשהו רצון להתכנס. האנרגיה ממש ממש יורדת. אנחנו נהיים מאוד מאוד שקטים, נשים בעצמנו.

חלק מהגברים מצליחים לחזור מזה, הרוב לא לוקח כמה ימים להתארגן מחדש על המצפורים האנרגטיים שלהם דרך העבודה הטנטרית שלומדים לעבוד עם האיזון של הפריקה ולשאלות ולא להיות עבדים. לאו תלויים בפריקה הזאת, ואנחנו קובעים. עתה אנחנו רוצים לפרוץ ועם זה אנחנו מרגישים את זה. אנחנו צריכים לעשות את האנרגיה ולהחזיק אותו.

לסיכום אומר דוד כהן צדק "מין משפיע באופן ישיר על מערכת היחסים האינטימית, שבמקום שתיקח 5 דקות 10 דקות שיא שעה. בחלק מהדברים כוללת גם שעתיים 3 ודובר בה וזה גם כל יום אחרי יום. זה משאיר את הגוף ואת הנפש. וגם אז החיבור הזוגי במצב רטט גבוה. זה בעצם הרטט אליו אנחנו מכוונים מטרה להיות כל הזמן לרדת הזה של האנרגיה, שהיא זורמת וה מתחברת למה שמחוץ לי, וזה בעצם ההקשר שהוא חשוב בין הנושא של הבחירה בפריקה לבין להיות מאהב בדרך הטבע. "

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות