בריאות

רוצים להימנע מקמטים? אמצו את הטיפים הבאים

אילוסטרצייה.

כולנו נולדים עם עור גמיש, רך ונעים המאבד מחיונותו ומרכותו ככל שעוברות השנים וכתוצאה מאינספור גורמים, החל מנזקי השמש והסביבה ועד עלייתו של הגיל וההתבגרות הטבעית. אז מה עושים על מנת לשמור על עורנו במהלך השנים ולהימנע ככל הניתן מקמטים? על כך בכתבה הבאה.

 

 

ויטמין סי – גם לעור הפנים

מחקרים גילו כי קרמים שונים המכילים ויטמין C משפרים את את ייצור הקולגן, מגנים מפני נזקי השמש ומסייעים להיפטר מכתמים ואדמומיות. ועל כן תכשירי טיפוח בעלי מינון מסויים של ויטמין C ייטיבו עם עור הפנים ויגנו עליו מפני הזדקנות מוקדמת ושלל נזקי הסביבה.

 

 

תאכלו הרבה דג סלמון ותשמרו על עור מתוח

מומלץ לצרוך הרבה מהדג הוורוד והמזין הזה ולמה דווקא דג סלמון אתם שואלים – ראשית כי הוא מהווה מקור מעולה לחלבון שהינו אחד מאבני הבניין של העור. בנוסף, סלמון מהווה מקור איכותי ומצוין לחומצות שומן אומגה 3 החיוניות לשמירה ולהזנה על העור מתוח.

 

 

אל תכווצו את העיניים – תפקחו אותם לרווחה

כשאנו מסתנוורים או כאשר אנחנו מתאמצים לקרוא משהו אנו נוטים לכווץ חזק את העיניים ובכך אנו מאמצים את שרירי פנים, פעולה היוצרת חריצים מתחת לפני השטח של העור, חריצים שעם הזמן הופכים לקמטים. לכן נסו ככל האפשר להימנע מכיווץ או צמצום העיניים ושמרו אותן פתוחות לרווחה כמו כן הקפידו להרכיב משקפי שמש, כשאתם יוצאים מן הבית – הם יגנו היטב על העור מסביב לעיניים ומפני קרני השמש ונזקיהן וימנעו את הצורך בכיווץ העיניים לנוכח אור מסנוור.

 

 

אל תשטפו הרבה את הפנים – אין בכך שום צורך

למרות ששטיפת פנים עם סבון נתפסת בעינינו כפעולה חשובה השומרת על עור הפנים נקי, חשוב לזכור כי סבון נוטה לייבש את עורנו ולכן עדיף שלא לשטוף את הפנים לעתים קרובות ובכך לשמור על שכבת ההגנה הטיבעית של העור. בנוסף, מומלץ להשתמש בסבון המכיל לחות ומיועד לעור הפנים.

 

 

מסכת מלפפון טבעית – רגע של בריאות

על מנת לשמור על עור פנים גמיש ורענן יש למעוך חצי מלפפון ומספר עלי מנטה יחד, לערבב עם חצי כוס יוגורט ולהניח כחצי שעה במקרר לאחר מכן יש למרוח את מסכת הפנים הטבעית והמרגיעה שרקחנו בעדינות ובאיטיות על עור הפנים, מסכה נפלאה זו תשיב לעור את הלחות לה הוא זקוק. ולמה דווקא מלפפון שאלתם – כי המלפפון מכיל ויטמין B1, B2, B3, B5, B6, חומצה פולית, ויטמין C, סידן, ברזל, מגנזיום, זרחן, אשלגן, ואבץ.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות