איכות חיים, בריאות

מבריא לדעת: הדברים הנפלאים שלא ידעתם על שמן הלילך

אילוסטרצייה.

רובנו פוגשים בו כמרכיב בתכשירים קוסטיים או נתקלים בו במהלך טיולים בטבע, וכלל לא מודעים לסגולותיו יוצאות הדופן, סגולות ויתרונות התורמים רבות למצב רוחנו ולבריאותנו הנפשית והגופניות. מדובר על שמן מיוחד בעל ניחוח נפלא המחולל פלאים אינסופיים. לפניכם כמה מיתרונותיו הבולטים של שמן אתרי לילך.

 

 

הגנה ושמירה על העור

שמן הלילך מצטיין בהגנה על העור שלנו, הוא מאט את תהליך ההזדקנות ותורם אף בהגנה מפני מחלות קשות דוגמת סרטן העור וזאת בשל יכולותיו האנטי-דלקתיות המונעות פגיעה בתאים ומשקמות את אלו שכבר נפגעו כתוצאה מקרינת UV. עשו לעצמכם הרגל קבוע והוסיפו שמן אתרי לילך לשגרת הטיפוח היום יומית שלכם ומרחו אותו על העור בשילוב עם קרם או שמן לדילול על האזורים הפגועים ותהנו מעור בריא.

 

 

משפר את הרגשות ועושה קסמים בנפש

שמן אתרי לילך מכיל טרפן בשם לינלול (Linalool), המהווה תרכובת אורגנית המפחיתה תופעות של מתח ולחץ ומעצימה את תחושת השמחה והאושר. השימוש בשמן גורם למערכת העצבים שלנו להפחית את ייצור הקורטיזול – הורמון הלחץ, ולכן כאשר אתם חווים מצבים של תשישות, דחק, מתח ולחץ רב פשוט ערבבו מספר טיפות של שמן אתרי לילך בתוך בקבוק התזה עם מים והתיזו בבית או במשרד, כך תהנו משיפור ניכר במצב הרוח.

 

 

מושלם לחיטוי הבית

בשל תכונותיו האנטי-בקטריאליות הוא מצטיין גם בחיטוי ובניקוי של הבית וכל זאת בדרך אורגנית וטבעית לחלוטין וללא כימיקלים המזיקים לבריאותנו. טפטפו עשרים טיפות בבקבוק תרסיס גדול ומלאו במים חמימים וחומץ ביחס זהה את שאר הבקבוק ותהנו מניקוי ומחיטוי מושלם.

 

 

מונע זיהומים

מדהים לגלות כי בכוחו של שמן אתרי המופק מלילך להילחם בזיהומים פטרייתיים והוא עושה עבודה מעולה לא פחות מתרופות קונבנציונליות המוצעות לצורך טיפול. בנוסף מומלץ להשתמש בשמן אתרי מלילך כדי לחסל גופים פטרייתיים בבית.

 

 

מוריד חום טבעי

שמן אתרי לילך יכול לשמש כתרופה טבעית להורדת חום גבוה ולשחרר מהגוף את הרעלנים הגורמים לעליית החום. עובדה המשפרת ומקלה על ההרגשה באופן מיידי ומאפשרת למערכת החיסונית להיאבק בזיהומים. יש לטפטף שלוש טיפות של השמן על מגבת פנים רטובה וחמימה, ולהניחה כחמש דקות על המצח.

 

 

מרגיע את שרירי הגוף

אם אתם סובלים מכאבי שרירים עסו את אזור הכאב עם שמן אתרי לילך – יש לערבב מספר טיפות עם אחד משמני העיסוי האהובים עליכם ולמרוח על הגב או על כפות הרגליים פעולה זו תגביר את תחושת הרוגע בשרירים ותזין את העור. בנוסף מומלץ לטפטף כמה טיפות כאשר אתם ממלאים לעצמכם אמבטיה חמה, פעולה תרגיע את כאבי השרירים ותזין את העור בלחות.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות