זוגיות

רוצים להינות מזוגיות מעולה: עשו את הדברים הבאים

אילוסטרציה.

כדי לשפר ולחזק את הזוגיות שלכם אתם בסך הכל צריכים להיות קשובים ולשים לב גם לדברים הקטנים (אך החשובים) ביותר וזה בכלל לא מסובך: חיבוק קטן, מילה טובה והודיה על בסיס קבוע יעיצימו ויחזקו כל קשר, בפרט את הקשר עם האדם הקרוב אליכם ביותר – בן הזוג שלכם. לפניכם מספר עיצות סופר פשוטות לחיזוק ושיפור הקשר הזוגי.

 

 

ביקורת ומילה טובה באותה הנשימה

כולנו מעבירים ביקורת על בני הזוג שלנו, זוהי התנהגות טבעית ואפילו מתבקשת אולם נסו בפעם הבאה שאתם מעבירים ביקורת לסיים אותה במחמאה, וכך בעצם תייצרו מצב בו אתם ״מרככים את המכה״. התנהגות זו תעביר לבן הזוג שלכם את המסר החשוב שאתם שמים לב ומוקירים גם את הדברים הטובים והיפים ולא רק מעבירים ביקורת ומתלוננים.

 

 

דברו יותר על סקס

לדבר על סקס חשוב לא פחות מלעשות אותו! הקפידו לדבר עם בן הזוג שלכם על יחסי המין שלכם, שתפו אותו ופרטו באוזניו מה אתם אוהבים, מהם הפנטזיות שלכם ומה תרצו לנסות. שיח משתף שכזה יחזק את האמון ואת התקשורת האינטימית שלכם ויאפשר לבן הזוג להעניק לכם את הסיפוק וההנאה לה אתם מייחלים.

 

 

תגעו יותר אחד בשני

בכוחו של מגע לעשות פלאים בקשר בין בני זוג, הקפידו לגעת אחד בשני במהלך היום, לחבק, להחזיק ידיים וללטף, די במגע קטן בשביל לחולל שינוי גדול ולחזק את הקשר. אנשים שמרבים לגעת זה בזו מייצרים חיבור פיזי ונפשי עמוק במיוחד שמהדק ומגביר גם הקשר הרומנטי.

 

 

תתעניינו אחד בשני ותקשיבו באמת

הקשבה היא אחד מהדברים החשובים ביותר בין בני זוג ורובנו מתקשים בפעולה פשוטה זו ומעדיפים להשמיע ולדבר על עצמנו.ֿ הרגילו את עצמכם להקשיב, הקשבה חיונית וחשובה מאוד בזוגיות ובעיקר תורמת ליכולת של כל צד להבין באמת את בן זוגו. הקשיבו למה שבן הזוג אומר אך נסו לשמוע גם את הדברים שהוא לא אומר, לפעמים הרצונות האמיתיים מתגלים במילים שבין המילים.

 

 

אני אוהב/ת אותך

נכון, הם יודעים שאתם אוהבים אותם, הרי אתם תמיד שם לצידם ובכל זאת, הרבו לומר לבני הזוג שלכם שאתם אוהבים אותם לעיתים קרובות ורבות יותר, לכולנו נעים לשמוע שאנחהו אהובים וחשובים, אז אל תקמצו במילים.

 

 

תגידו תודה – כלום לא ברור מאליו

לפעמים אנחנו כל כך עסוקים בטירדות היום ובאינספור המטלות שלנו, שאנחנו שוכחים לבקש ושוכחים לומר תודה ובמקום זאת מורידים פקודות ומתייחסים לא פעם לביצוען כאל דבר מובן מאליו. גם אם נדמה לכם שהדברים מובנים מאליהם ועל כל אחד מכם מוטלת אחריות שווה, זה ממש לא אומר שלא צריך לעצור ולהודות על הדברים. הקפידו לשים לב למאמצים ולפעולות של בן הזוג, לומר תודה גדולה ולחייך בנעימות וברכות.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות