בריאות, פנאי

כל האמת ממש מתחת לאף: מה מספרות עליכם אצבעות הידיים

מה מספרות האצבעות?

כולם יודעים שישנם אנשים שיודעים לראות את העבר, את ההווה ואפילו לקרוא את העתיד שלנו רק על ידי הסתכלות מעמיקה במבנה כפות הידיים ובקווים שעל כף היד שלנו, אבל האם ידעתם שלעיתים די בלהסתכל על אצבעות הידיים בלבד על מנת לספר לכם את כל מה שתרצו לדעת על עצמכם ועל התכונות הבולטות באישיותכם? אז מי אתם לפי אצבעות הידיים שלכם? קראו וגלו.

אצבעות בעלות מפרק עבה

התבוננו היטב באצבעות היפות שלכם, אם אתם נמנים עם האנשים בעלי אצבעות עם מפרק עבה במיוחד הדבר יעיד על היכולת המופלאה שלכם לשחרר דברים ולא להיתקע ולהיתפס לקטנות (וגם לגדולות). אנשים אלה לא חופרים דברים ולא מעסיקים את עצמם במחשבות טורדניות ומעייפות על דברים שכבר קרו ונעשו. מדובר באנשים הנוטים לשמרנות מסויימת ולא משתגעים על שינויים, הם רגישים ומכבדים את דעתם של אחרים ובעיקר יודעים להקשיב להם ברצינות ובאריכות.

האצבע השפיצית

אצבע שפיצית הינה אצבע שהקצה שלה (החלק העליון) נראה כמו שפיץ מאורך, אנשים כאלה הם אנשים נפלאים שדוגלים בנאמנות, כנות והקשבה והם תמיד יתנו מקום לדעות של אחרים ויכבדו את מחשבתם. בעלי האצבע השפיצית הם אנשים יצירתיים במיוחד שיודעים לפתור כל בעיה ולהתמודד עם כל אתגר בדרך מקורית ומעניינת וכאשר הם מציבים לעצמם מטרה, הם תמיד יגיעו ליעד ובזמן שהגדירו וזאת בשל המסירות והנחישות האדירה שלהם.

ישרה כמו סרגל

בטח לא מפתיע שאנשים בעלי אצבע ישרה נוטים להיות יציבים, ישרים, חזקים ומאוד כנים. מדובר באנשים עצמאיים שלא באמת זקוקים לעזרה על מנת להצליח ולכן הם פחות טובים בכל הקשור לעבודת צוות. הם בעלי לב ענק אך נוטים למופנמות ואינם ממהרים לגלות את רגשותיהם, על אף שלרוב מדובר באנשים רגישים מאוד.

אצבע ארוכה במיוחד

אם האצבע המורה שלכם ארוכה במיוחד – אתם נתפשים כמושכים במיוחד עבור המין השני. גברים בעלי קמיצה ארוכה ביחס לאצבע המורה, הינם חרוצים, שאפתניים ומאוד מוחצנים וקיים סיכוי גדול לעושר ואף סביר כי יבחרו לנגן בכלי נגינה ונשים בעלות קמיצה ארוכה יטו להיות לסביות מאשר אלו שלא. אנשים שאצבע הטבעת שלהם קצרה יותר מהאצבע המורה הינם בעלי ביטחון עצמי גבוה במיוחד, במידה כזו לעיתים עשויים להיתפס כיהירים ושחצנים.

לסיכום, נסו לשים לב ולפתח מודעות ורגישות לאצבעות הידיים ולהביט גם באצבעות שלכם וגם באלו של האנשים סביבכם, התעמקו בצורתן, ייתכן שתגלו עליהם ועל עצמכם קצת יותר ממה שכבר ידעתם.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות