כללי, עולם

מחשבון הסקס שיגלה כמה קלוריות אתם שורפים בכל תנוחה

מחשבון סקס מחשבון הסקס של חברת FROM MARS שמסייע להבין אילו תנוחות שורפות יותר קלוריות

אתמול ציינו בעולם את חג האהבה, ולנטיינס דיי. בכל שנה יש אייטמים חגיגיים לכבוד היום הלבבי הזה, והשנה אנחנו שמחים לבשר על מחשבון חדש שבא לעולם. מה קשור מחשבון לאהבה, אתם ודאי תוהים. ובכן, זהו מחשבון שמרבית החנונים פחות יתחברו אליו כי הוא עוזר לבדוק אילו תנוחות ביחסי מין מסייעות לשרוף הכי הרבה קלוריות ואילו הכי מעט.

החברת הבריטית FROM MARS יצרה את המחשבון הזה שעשוי להפוך לגימיק מוצלח ואף ליותר מכך. המחשבון עוזר לחשב את מספר הדקות המושקעות בתנוחות מיניות נפוצות והכפלתן במספר הקלוריות שהגוף שורף בכל תנוחה. וכך אנשים שמכורים לכושר לא פחות משהם אוהבים סקס, יכולים לחשב כמה אנרגיות הם שורפים ב-12 תנוחות שונות. ולפי הממצאים יש הבדל עצום בין תנוחות שונות למאמץ פיזי שיכול להיות שקול להתעמלות בתנוחות מסוימות ועל סף מנוחה בתנוחות אחרות.

התנוחה הכי טובה ויעילה לשריפת אנרגיה היא תנוחת 'חביצת החמאה' BUTTER CHURNER (זו תנוחה מאתגרת ואמיצה, מתבססת על תנועת סקווט, ואם מעניין אתכם להתנסות בה, כדאי לכם לגגל ולבדוק זאת) ששרפת 211 קלוריות במשך 30 דקות של סקס, ממוצע של שריפת 7 קלוריות בדקה.

במקום השני מבחינת שריפת קלוריות, בפער קטן, נמצא סקס בעמידה ששורף בממוצע 6.6 קלוריות לדקה, אלא שלפי FROM MARS התנוחה הזו מביאה לאורגזמה בשיעורים נמוכים למדי אצל נשים (רק 17%). ובמקום השלישי, סוגר את 'הפודיום של התנוחות שורפות האנרגיה', נמצא 'דוגי סטייל' (תנוחת הכלב/חדירה מאחור) ששורפת 182 קלוריות במשך 30 דקות פעילות לגברים ו-103 קלוריות באותו הזמן לנשים.

יתכן מאוד כי דוגי סטייל היא התנוחה המושלמת אם מחשבים את שריפת הקלוריות לצד הגעה לאורגזמה. לפי מחקר של FROM MARS תנוחה זו גורמת לאורגזמה למרבית הנשים (79%).

מחשבון סקס
טבלה שמצביעה על הפערים בין גברים לנשים בשריפת קלוריות בכל תנוחה | צילום מסך מתוך 'דיילי מייל' ו-FROM MARS

הרבה יתאכזבו לגלות שתנוחת 'הבוקרת', בה הגבר שוכב על הגב והאישה רוכבת עליו, שורפת הכי מעט קלוריות – 1.3 קלוריות לדקה ו-39 קלוריות על גבי 30 דקות. גם תנוחת הכפיות המסורתית הישנה והטובה אינה יעילה כל כך מבחינת אימון גופני, בהיותה שורפת רק 51 קלוריות ב-15 דקות.

יש לציין כי ישנם הבדלים בין שריפת אנרגיה בין גברים לנשים בתנוחות שונות. כך אצל נשים שריפת הקלוריות הכי גדולה מתבצעת בסקס תוך כדי פישוק וביצוע סקווט, ויש פערים שונים בין תנוחות שונות לפי המאמץ והדרישות מהגבר או האישה בהתאם לאותה תנוחה.

הנתונים לגבי שריפת הקלוריות מתבססים על מחקרים קודמים שהצביעו על כמות האנרגיה הנצרכת על ידי גברים ונשים במהלך יחסי המין.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות