כללי, עולם

מטען חורג: נחש הסתובב בתאי המזוודות במטוס

נחש במטוס הנחש במטוס של חברת 'אייר אסיה' במלזיה כפי שצולם והועלה לסרטון טיקטוק בידי אחד הנוסעים

אם אתם פוחדים מנחשים, מזל שלכם שלא הייתה בטיסה הזו של חברת 'אייר אסיה' במלזיה ביום חמישי האחרון, בה אחד הנוסעים צילם נחש בתא המטען העילי של המטוס, מה שהוביל לנחיתת חירום של המטוס.

האירוע החריג התרחש בטיסה מבירת מלזיה קואלה לומפור לעבר העיר טאוואו בסוף השבוע האחרון. הטיסה הופנתה לעיר קוצ'ינג, כ-1,500 ק"מ מהיעד המקורי, לצורך ביצוע נחיתת החירום, לאחר שנוסעים התלוננו ופחדו מכך שנחש מסתובב להם מעל לראש בתא המזוודות.

רבים ציינו שהם נזכרו בסרט "נחשים במטוס" בכיכובו של סמואל אל ג'קסון משנת 2006. הפעם לא יצא מזה סרט אלא סרטון עם הנחש בתא המטען שהועלה על ידי אחד הנוסעים לרשת טיקטוק, ובו נראית צללית של נחש שנמצא בתנועה.

בכל מקרה, למרות הבהלה לא קרה שום אסון. מיד לאחר נחיתת החירום הנוסעים החליפו טיסה והמשיכו בביטחה ליעד המקורי טאוואו. קפטן ליונג טיין לינג, קב"ט מטעם חברת 'אייר אסיה', אמר כי "למרות שמדובר באירוע נדיר מאוד, הוא עשוי להתרחש בכל טיסה מעת לעת". לינג הוסיף: "הבטיחות והרווחה של האורחים והצוות שלנו נמצאת בעדיפות עליונה, ובשום שלב בטיחותם לא היתה נתונה בסכנה. הקברניט פעל בצורה ראויה וטובה".

לא ברור לרשויות כיצד בדיוק הנחש הסתנן על הטיסה, האם הוא הסתנן אליה או שמדובר בחיה שהעלה אחד הנוסעים. מיד עם נחיתת החירום, עובדים של חברת התעופה ניסו לתפוס את הנחש ולבסוף הצליחו. במלזיה ישנם יותר מ-140 סוגי נחשים, מתוכם רק 18 ארסיים, ביניהם נחש קוברה, נחשי צפע ואחרים.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות