עולם

הרשויות בתאילנד: יש לקיים יחסי מין עם מסכות

חג תאילנדי. הרשויות לחוצות מיום האהבה

מחר (יום שני) יחגגו בכל העולם את ולנטיינס דיי – חג האהבה, ויש מקומות שבהן האהבה אינה כתמול שלשום. תאילנד למשל חווה זינוק בתחלואה והדבקות קורונה בשבועיים האחרונים, מה שהוביל את רשויות הבריאות במדינה התיירותית המשגשגית להמליץ על עטיית מסכה במהלך קיום יחסי מין.

בתאילנד תועדו כ-16 אלף חיוביים לקורונה אתמול, פי שניים מהכמות שהיתה רק לפני שבועיים – בתחילת פברואר. הרשויות במדינה מדרום מזרח אסיה, שפופולארית מאוד גם על ידי תיירים ישראליים, חוששות כי הזינוק בתחלואה יימשך ויגיע לשיאו ב-14 בפברואר הוא יום האהבה הפופולארי מאוד במדינה, שבו נרשמים מדי שנה שיא רישומי נישואים ושל הצעות נישואים.

נציב במשרד הבריאות התאילנדי בוניאריט סוקראט המליץ לזוגות לעשות בדיקות אנטיגן לפני קיום יחסי המין, או לפני שיוצאים לדייט, והסביר: "קורונה אינה מחלה שמועברת דרך יחסי מין אבל נשימות תוך קירבה ומגע והחלפת רוק עלולה להעביר אותה, ולכן כדאי מראש לדעת אם נדבקת כדי לא להדביק את בן/בת הזוג".

כמו כן, סוקראט נציג משרד הבריאות התאילנדי קרא ל"הימנעות מתנוחות מין פנים אל מול פנים ונשיקות עמוקות וממושכות", ושימו לב לזה: "אם אפשר לעטות מסכות על הפנים בזמן קיום יחסי המין בהחלט עשוי להועיל בהפחתת סיכון הדבקת קורונה".

זו אינה הפעם הראשונה שרשויות בריאות בעולם מעוררות כותרות עם המלצות ביזאריות שכאלה – עטיית מסכה בזמן קיום יחסי מין, אבל כעת זה מתרחש בתאילנד דווקא בשעה שברחבי העולם עוד ועוד מחוזות ומדינות מסירות את מגבלות הקורונה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות