עולם

בייבי בום אחרי הסגרים? הצחקתם את הבריטים

הבריטים מצאו פתרונות מיניים לסגרים גם בלי לשתהיה מכת ילודה

מחקרים המצביעים על השלכות שונות ומשונות של הסגרים שחווינו בתקופת הקורונה התחילו להופיע כבר באביב 2020, אך יש כאלה שהם באמת מעבר לדמיון של בן אדם רגיל. המחקר האחרון שערכו מדענים גילה שבריטים נהגו לאונן בתדירות הרבה יותר גבוהה במהלך תקופת הסגרים.

למעשה, רבע מהמבוגרים בגילאי 18-32 התוודו כי עינגו את עצמם בצורה יותר שכיחה בגל הראשון של הקורונה באביב 2020 כשכמעט כל העולם נכנס לסגרים קשוחים ודראקוניים, שכללו איסור לפגוש משפחה חברים ובני/בנות זוג שלא מתגוררים איתם.

זאת ועוד, חמישית מהנסקרים הודו כי צפו ביותר פורנו במהלך תקופת הסגר הראשון והמחמיר, ושלא במפתיע – העליה החדה יותר נרשמה בקרב גברים. מעיון בממצאי המחקר עולה כי מרבית האנשים ייחסו את העליה בפורקן מיני עצמי לעליה בשעמום ובכמות הזמן הפנוי שהם ניסו להעביר.

תוצאות המחקר מבוססים על ראיונות שנערכו עם 565 מבוגרים בגילאי 18-32, והוא נערך על ידי חוקרים מאוניברסיטאות בורנמות' ורוהמפטון. לפי המחקר, בזמן שיגרה גברים בבריטניה נוהגים לענג את עצמם בממוצע פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע בעוד נשים עושות זאת פעם בשבוע.

מומחים ציפו לראות בייבי בום בעקבות הסגר הראשון והמחמיר באביב 2020, אולם תחזיותיהם לא התממשו כעבור תשעה חודשים וכעת מתברר שבמקום להגביר את קיום יחסי המין, מרבית הגברים והנשים מצאו לעצמם פיתרון אחר – עצמי. אחרי הכל, מעצמם הם לא פחדו להידבק בקורונה.

המחקר פורסם במגזין רפואי שמתעסק בסקס בשם SEXUAL MEDICINE. הנתונים המדויקים מצביעים כי 25.7% מהנשאלים טענו כי הגבירו את קצב האוננות בזמן הסגרים לעומת ימי שיגרה, בעוד 19.5% השיבו כי הגבירו את הצפיה שלהם בפורנו, שימוש בצעצועי מין זינק ב-8.5% בתקופה זו לפי תשובות הנסקרים.

https://twitter.com/ANDIBABY8/status/1487160377288835074

עוד מצא הסקר כי כשליש מהנשאלים סיפרו כי היו להם יותר פנטזיות מיניות במהלך הסגר מאשר בעידן שקדם לו, וזו תופעה שהפכה שכיחה יותר אצל נשים (55%) מאשר אצל גברים (44%), שכנראה תמיד חרמנים ולא זקוקים לתירוצים ושבירת השיגרה. בכל מקרה, גברים צורכים יותר פורנו מנשים, אם מישהו לרגע העז לחשוב אחרת. כ-60% מכלל המשתתפים בסקרים הודו כי צרכו תכנים מיניים בימי הסגרים, שני שליש עליה אצל גברים ורק כשליש עליה אצל נשים.

אגב, כשליש ממשתפי הסקר הודו שהם מסתירים את מנהגי הפורנו שלהם מפני בני/בנות הזוג.

הסיבות לעליה בצפיה בפורנו התפלגו כך: 38% טענו שעשו זאת מתוך שעמום, 24% טענו שניסו למלא את הזמן הפנוי ורק 14% טענו שהצפיה בפורנו נועדה להחליף קיום יחסי מין. בכל מקרה, כאמור אנשים עשו הרבה יותר אהבה עם עצמם בימי הסגרים אבל הנתונים הרשמיים של ממשלת בריטניה הצביעו על אכזבה בילודה. בייבי בום לא קרה בעקבות הסגרים.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות