מדיה, עולם

בשם האח: ג'נט ג'קסון מגוננת על מייקל בסדרת דוקוסלב חדשה

ג'נט ג'קסון ואחיה מייקל בכניסה לבית המשפט בסנטה מריה, 2004. ג'קסון זוכה במשפט הזה

סדרות דוקומנטריות חדשות על סלבס ממשיכות לעשות כותרות ולהיות אחד הז'אנרים הפופולאריים של ימינו, כמו למשל על הכדורגלן ניימאר. בסדרת דוקו חדשה בת 4 חלקים שנקראת "ג'נט ג'קסון", הזמרת מזמינה אוהדים שלה לתוך חייה תוך שהיא חושפת מידע וחומרים שלא נראו קודם לכן בנוגע לעשיית השירים המפורסמים שלה, דוגמת RHYTHM NATION וSCREAM וגם פרטים על מאחורי הקלעים של מסעות ההופעות שלה.

ג'נט מספקת הצצה נדירה ותקדימית לחייה הפרטיים ולעניינים האישיים שמעסיקים אותה, ושלא במפתיע – אחד הנושאים האלה הוא אחיה האגדי והמנוח, מייקל ג'קסון, שבשנים האחרונות צצו מחדש ההאשמות על היותו מתעלל מינית בילדים, ובעקבות כך שיריו של מי שפעם היה מלך הפופ" הפסיקו להיות מושמעים בערוצים ותחנות דוגמת MTV.

ג'נט מספרת כיצד האשמות אחיה מייקל בפגיעה מינית של ילדים, שהחלו לצוץ כבר ב-1993 בשיא הקריירה שלו, השפיעו על חייה והקריירה שלה. למשל, ג'נט חשפה בסדרה כי היא איבדה חוזה פרסומת עם ענקית המשקאות קוקה קולה אחרי שההאשמות על אחיה עשו כותרות. ג'נט טוענת מול המצלמות כי "אחי מעולם לא היה עושה דבר כזה" והוסיפה "ולמרות זאת, עדיין הוציאו אותי אשמה דרך אסוציאציות, כי מקשרים אותי אליו".

תזכורת: העיתון לוס אנג'לס טיימס דיווח בשנת 1993 כי מייקל ג'קסון נחקר בחשד להטרדות מיניות של ארבעה ילדים, טענות שאותן הכחיש. משפחתו של אחד הילדים, שהיה בן 13 כשהאשים את מייקל בפגיעה מינית, הגישה תביעה נגד הזמר שיושבה בהסדר כספי מחוץ לבית המשפט, ובמסגרתו לא הודה ג'קסון בשום דבר פלילי. ג'קסון מת בשנת 2009, ועשור לאחר מותו, ב-2019, שודרה הסדרה הדוקומנטרית "לעזוב את נברלנד" בה העידו אותם אנשים בוגרים, שהיו ילדים אז, והאשימו אותו בהתעללות מינית.

שלשום עלתה לשידור הסדרה החדשה של ג'נט ג'קסון ובה היא טוענת: "מעולם לא האמנתי להאשמות נגד אחי. אני מכירה אותו. לא היה בו את הרוע הזה". ג'נט סיפרה כיצד המשפחה תמכה במייקל בתקופה הקשה של ההאשמות. ג'נט סיפרה כי הלהיט הגדול שהיא שרה בדואט עם מייקל אחיה SCREAM בשנת 1995 היה יוזמה שלה שנועדה לתמוך באחיה באותה תקופה. "ידעתי שרציתי להיות שם עבורו כדי לתמוך בו כמה שיכלתי".

ג'נט ומייקל ג'קסון מקבלים את פרס "וידאו הריקודים הטוב ביותר" של MTV ב-1995 | צילום: רויטרס

ג'נט התייחסה לדברים נוספים מהקריירה שלו כולל לתקרית בהופעת המחצית בסופרבול 2004 עם ג'סטין טימברלייק בה נחשפה פיטמה שלה. לדבריה, היא וג'סטין המשיכה הלאה ושניהם ביחסים טובים כיום.

בכל מקרה, השקת סדרת הדוקו על ג'נט ג'קסון מייד הזניקה אותה למעלה ברשימת השירים המושמעים באייטיונס, אז הפרסום בהחלט משתלם במקרה הזה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות