טכנולוגיה, עולם

היוטיוברית שתיעדה את מאבקה בסרטן מתה בגיל 36

מלאני האם היוטיוברית שמתה מסרטן מלאני האם, היוטיוברית שמתה מסרטן בגיל 36 לא לפני שהשפיעה על רבים

הפלטפורמות השונות של הרשתות החברתיות יצרו גיבורים חדשים בעידן שלנו, "משפיענים" קוראים להם, והם מצליחים לצבור עוקבים, מרגשים המונים ומצליחים לעורר השראה ולהשפיע על החשיבה והתחושות של רבים

אחת כזו היא היוטיוברית מלאני האם, שנהגה לשתף ביוטיוב את הנעשה בחייה ובעיקר את מאבקה בסרטן מאז אבחון המחלה. אך לסיפור הזה אין סוף טוב והאם מתה ב-12 בינואר בגיל 36, כך נודע בימים האחרונים אחרי שבעלה רוברט עידכן בפוסטטים לזכר אשתו האהובה.

לערוץ היוטיוב של האם היו מעל 810 אלף מנויים לפני מותה, ובו תיעדה את חייה, בילוייה האהובים שכללו סריגה ותפירה, אבל הצליחה לגעת בכולם כששיתפה במה שעובר עליה כשחלתה בסרטן סארקומה – סרטן נדיר שמופיע בשרירים, בשומן ובתוך עצמות ורקמות רכות בגוף.

"בלב כבד ובצער עמוק אני משתף את החדשות של פטירתה של אשתי המתוקה, המדהימה והיפה מלאני", כתב רוברט באינסטגרם ל-46 אלף אוהדיה ברשת, "אנחנו 9 ימים לפני שהיינו אמורים לחגוג 16 שנה יחד. המשפחה שלי, הרופאים שלנו, האחיות שלנו ובמיוחד מלאני נלחמו כולם עד הסוף ועשו הכל כדי להימנע להגיע ליום הזה, אבל הוא הגיע".

רוברט המשיך בדברי ההספד המרגשים וכינה את מלאני "מלכה לוחמת", תיאר את גבורתה במלחמה בסרטן, את האהבה שידעה להעניק ללא תנאים ואת כוח היצירה של "החברה הכי טובה שלי", כפי שרוברט כינה אותה.

האם יצרה את ערוץ היוטיוב שלה ב-2011 וצברה בסך הכל מעל 71 מיליון צפיות, כולל וידאו אחד סופר-פופולארי שהגיע ל-6 מיליון צפיות. באתר הפרטי שלה עדכנה האם באוקטובר על מצבה הבריאותי ושם שיתפה כי החלה הידרדרות מהירה ועקבית למרות שעברה ניתוח במטרה להוציא את הגידול הסרטני.

"רק 5 שבועות אחרי שעברתי ניתוח הופיעו אצלי סימפטומים חדשים ואחרי צילומים גילינו שהסרטן התפשט והפך למאוד אגרסיבי", כתבה מלאני שהתחילה מחדש טיפולי כימותרפיה והודיעה לעוקביה כי תיאלץ להפסיק בזמן הקרוב להעלות קטעי יוטיוב שלה כדי להתרכז במאבקי ההחלמה.

משפחתה של מלאני ארגנה אירוע לזכרה בכנסיה בקליפורניה שיתקיים ב-29 בינואר ובו יחגגו את חייה. במקביל אלפי הודעות ניחומים, עצב, תמיכה ופרידה הועלו בערוצי הרשתות החברתיות בהם האם היתה פעילה. אוהדת אחת כתבה: "מלאני היתה הסיבה שהתחלתי לסרוג. הסרטונים שלה היו קלים למעקב והקול שלה כל כך נעים. אני כל כך עצובה על מותה".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות