עולם

עובדת בורגר קינג בת 16 נהרגה במהלך שוד שניסתה לביים

נישה האריס-ברייזל עובדת בורגר קינג שנהרגה נישה האריס-ברייזל שמתה בגיל 16 בלבד אחרי שניסתה לביים שוד שנכשל

לא חסרים סיפורי ביזאר מרחבי העולם, אבל לפעמים גם סיפורים מוזרים מצליחים לשבור שיאי מוזרות והזיה. שימו לב לסיפור הבא שמגיע ממילווקי, ארה"ב: נישה האריס-ברייזל, בת 16, עבדה בחלון דרייב-ת'רו, שירות טייק אוויי, של בורגר קינג.

ב-2 בינואר היא נורתה למוותה. תחילה החוקרים סברו שמדובר בתקרית שוד רגילה וכי האדם שירה בה,  נופף לעברה באקדח ודרש שתביא לו כסף, אבל אחרי חקירת האירוע התברר כי אותו אדם בכלל לא ירה מנשקו. מצלמה נוספת שהוצבה בתוך מזללת בורגר קינג הראתה כי מי שירה ופגע בהאריס-ברייזל והביא למותה היה בכלל אחד מאלה שעובדים במקום יחד איתה, שמו דריק אליס בן 34 והוא כיוון לעבר השודד אבל פגע בעובדת בטעות באופן קטלני. על כך דווח ב'פוקס 6 ניוז'.

אנטואן
אנטואן שהשתתף בשוד המבוים שנכשל ועכשיו מואשם בהרג ועוד מספר סעיפי אישום, במהלך האירוע בטראגי | צילום: משטרת מילווקי

לאחר חקירה מהירה, הרשויות גילו את הסיפור המדהים: השודד לא היה שודד אמיתי, אלא זו היתה סצנה של בימוי שוד, ומי עמד מאחורי המזימה? הקורבן. מתברר כי ה"שודד" היה אביה של מריה אדוארס, שהיתה חברתה הקרובה והטובה ביותר של האריס-ברייזל. אדוארדס, שגם היא עובדת באותו סניף של בורגר קינג, הודתה בפני החוקרים כי שלושתם – היא עצמה, אביה אנטואן (41) והחברה המנוחה נישה אריס-ברייזל ביימו את השוד ב-2 בינואר שנכשל והסתיים באופן טראגי ואירוני.

אנטואן שהגיע ברכב שברולט אימפאלה בשעה 22:00, ניסה לשחק שודד ועטה סווטשירט אדום ומסכת פנים כשהוא מנופף באקדח ודורש כסף מהאריס-ברייזל. היא שמה את ידיה על הקופה ועמדה לתת לו כסף, תוך שבמקביל היא צועקת לעזרה. האריס-ברייזל כנראה היתה שחקנית קולנוע מוצלחת ומשכנעת, אף אחד לא חשד שהיא חלק ממשימת השוד, ודריק אליס שלא היה בסוד העניינים, הגיב ביריות לכיוון השודד כי חשב שמדובר בשוד אמיתי ובטעות פגע באופן קטלני בעובדת בת ה-16 שישבה בדרייב-ת'רו, יריות שהביאו למותה.

על כל פנים, אנטואן עומד לדין כעת באשמת גרימת מוות, קשירת קשר לביצוע פשע, החזקת נשק שלא כחוק ועוד מספר אישומים ובמקביל גם אליס עומד לדין באשמת הריגה. עדיין לא ברור בשלב זה באיזה סעיפים תואשם מריה.

לאחר האירוע הטראגי, אחותי של האריס-ברייזל הקימה לינק לתרומות באתר GOFUNDME והצליחה לגייס מעל 40 אלף דולר, לצד תרומות נוספות שקיבלה המשפחה. אחרי שהתברר כי הנערה המתה היתה זו שביימה את האירוע שהוביל למותה, היו חלק מתורמי הכספים שהצטערו שעשו כן, ואילו אחרים שאמרו שאמנם אלה לא החדשות שרצו לשמוע, אבל עדיין הם לא מצטערים על תמיכתם במשפחה שאיבדה בת מתבגרת בנסיבות טראומתיות כאלה.

 אגב, זהו אינו הסיפור החדשותי הנוראי היחיד שנקשר לשמה של רשת בורגר קינג בימים האחרונים. סיפור שעשה יותר כותרות נוגע לרצח מזעזע של עובדת בת 19 על ידי חסר בית בן 30

 

 

+

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות