להט"ב, עולם

האם נשיא צרפת מקרון שכב עם מאהב?

נשיא צרפת מקרון. שיחת טלפון לגברת הראשונה, שעוררה מהומה

בעוד שלושה חודשים יתקיימו הבחירות לנשיאות צרפת, וכמו תמיד בארץ המזוהה עם רומנטיקה וסטיות מיניות, גם מערכת הבחירות הזו צפוי להיות מלווה בחשיפות אישיות מצמררות, כולל שקרים וסילופים רבים, בנוגע לחיים האישיים של המתמודדים לנשיאות. התקשורת ממילא צמאה לכל הדלפה ולא טורחת לעשות הצלבות מידע מרובות לפני פרסום מרבית הסנסציות בימינו.

הפצצה האחרונה שהגיעה מצרפת נוגעת לנשיא עמנואל מקרון. האם היתה לו פרשיית אהבים עם גבר? זה מה שנטען לפחות בתכנית תחקירים דוקומנטרית בצרפת בשם "בגיהנום של קמפיינים נשיאותיים" בערוץ BFM – ערוץ החדשות הטלוויזיוני הפופולארי בצרפת. הפרשן הפוליטי ניקולה פריזט הוא זה שהעלה את הטענה הזו במסגרת התכנית.

לפי פריזט, הגברת הראשונה של צרפת בריג'יט מקרון בת ה-68 קיבלה שיחת טלפון מגורם אנונימי שטען כי בעלה הנשיא עמנואל שכב עם מאהב. זהו סיפור מוזר, גם בהתחשב בכך שכל מכשירי הטלפון והאמצעי האלקטרוניקה האחרים שברשות הגברת מקרון מאובטחים ברמה הכי גבוהה שיש. ועדיין זה לא מנע מאדם לא ידוע להתקשר ולספר לאשתו של נשיא צרפת: "אני יודע שבעלך נמצא עכשיו עם גבר".

חבר הסנאט פרנסואה פטרה, ממפלגתו של מקרון, אישר כי הגברת מקרון היתה שבורה בעקבות אותה שיחת טלפון שטענה כי בעלה נמצא עם מאהב. לדבריו היא אמרה לחברות קרובות: "אתם מבינים מה הם מעזים לומר? לא יחסכו מאיתנו שום דבר. הייתי עצובה והמומה לשמוע זאת אבל לא נירתע".

זו לא הפעם הראשונה ששמועות זדוניות נפוצות סביב חייהם האישיים של מקרון ואשתו. בין הטענות השונות והקונספירציות שעלו אפשר למצוא בין היתר טענה מדצמבר (חודש שעבר) כי הגברת מקרון בכלל נולדה כגבר ושינתה את מינה. עורכי דינה של גברת מקרון החלו בהליך משמעתי ותביעת דיבה על הטענות כי היא טרנסג'נדרית שבכלל נולדה כגבר.

בכל מקרה, יש הרבה רחשים ושמועות אבל רצוי להזכיר למי שלא יודע כי בני הזוג מקרון נפגשו לראשונה ב-1993, כאשר עמנואל היה תלמיד בן 15 שהתאהב במורה שלו לספרות בתיכון בעיר אמיין בצפון צרפת, בריג'יט בת ה-39 שהתגרשה מבעלה ואב שלושת ילדיה לטובת מי שהוא כיום נשיא צרפת וצעיר ממנה ב-24 שנה. הזוג מקרון נישאו בשנת 2007 לא לפני שגרמו למבוכה ותהיות כבדות מצד חבריהם הקרובים של כל אחד מהם. החל מ-2017 עמנואל הפך לנשיא ובריג'יט לגברת הראשונה של צרפת.

כשזו האמת כמה הדמיון כבר יכול להפליג? אבל בצרפת מסתר שאין גבולות גם לדימיון. כך או כך, ההערכות מדברות על כך שמקרון ייבחר לקדנציית נשיאות שניה באפריל ללא קושי משמעותי.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות