כללי

ארה"ב מעגל השחיתות של רשת הזנות והסחר בנשים צעירות

וויין פייפר שוטר ניו יורקי מושחת וויין פייפר, השוטר מניו יורק שעל פי כתב האישום הגן על ארגון הסחר בנשים בתמורה לטובות מיניות

 

בזמן שבארץ מדי פעם עולים סיפורים וחשדות לרשתות הברחת נשים, קטינות וזנות, בארה"ב מתחוללת פרשה גדולה ומזעזעת, במסגרתה הוגשו כתבי אישום נגד שישה מעורבים. אחד מהם הוא השוטין וויין פייפר שנעצר ביום שלישי בחשד שסיפק הגנה לרשת הברחת נשים בתמורה לטובות מיניות.

נגד פייפר וחמשת הנאשמים האחרים הוגשו כתבי אישום בבית המשפט הפדרלי בברוקלין, בנוגע לתכנית הברחת נשים צעירות כולל קטינות ממקסיקו לארה"ב, כך הודיע משרד התובע האמריקאי במחוז המזרחי של ניו יורק. חברי הארגון העברייני, שפועל לפחות מאז שנת 2002, פיתו נשים ונערות לעבור את הגבול תמורת הבטחות שווא שמצפים להן חיים טובים יותר לפני שהכריחו אותן לעבוד בזנות וסרסרו בהן במקומות שונים, ביניהם שכונת קווינס ופרברי שכונת ברוסטר.

השוטר פייפר מואשם כי בשמונה השנים האחרונות הגן על הארגון מפני מעצרים במספר דרכים, בין היתר סיפק להם התראות מוקדמות על מבצעי אכיפה של רשויות החוק, כך לפי התובעים. הם הוסיפו כי בתמורה לסיוע בהתחמקות מהרשויות, אותו שוטר דרש ממנהלי רשת הזנות לספק לו נשים עבור קיום יחסי מין איתן, לעיתים אפילו בתחנת המשטרה בה הוצב.

לארגון הסחר בנשים הזה, שמרכזו בשכונת קווינס, קוראים סיד-הרננדס. יתר חבריו שנעצרו הוא לוס אלווירה קרדונה (33), רוברטו סזאר סיד דומינגס (54), בלאנקה הרננדס מוראלס (51), חוסה פאקונדו סאראטה מוראלס (32) וגם כריסטיאן נואי גודינז (42) שמואשם כי ניהל עסק של בית בושת והשתמש בנשים שהגיעו אליו דרך הארגון המפוקפק.

כל השישה נעצרו ומואשמים במספר סעיפים חמורים, לרבות קשירת קשר להובלת קטינות, סחר בנשים, קידום זנות ועוד. כתב האישום כולל 19 עמודים ומזכיר כי עם כל הכבוד לפרשת ג'פרי אפסטיין ולמשפטה של יד ימינו גיסליין מקסוול הבריטית שעומדת בימים אלה למשפט, התופעה של ארגוני סחר נשים, זנות, וסרסור כולל של קטינות ממדינות עניות היא עדיין תופעה נרחבת שקיימת בארה"ב ובמדינות מערביות רבות נוספות.

 

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות