כללי

שחקי אותה ביאטריס: מאיפה הגיע התכשיט של שרה?

הניסכה ביאטריס מדגמנת תכשיטים של בוצ'לאטי

תגידו מה שתגידו, שרה נתניהו השתדרגה. כולן חולמות להיות נסיכות, אבל באמת שרק בודדות זוכות להגשים זאת. כולם קופצים על המחיר המוגזם ששילמו הגבירים מילצ'ן את פאקר כדי לממן לה את התענוג, אבל איזה תענוג. שווה כל סנט.

את המשמעויות המשפטיות של התרומה נשאיר להליך הפלילי. בואו נתעכב מעט על המוצר. וגם על המחיר. אז קודם כל שיהיה ברור, כשאתה קונה מותג-על, 46 אלף דולרים הם לא הרבה כסף. להיפך. הצמיד שקיבלה נתניהו שייך לקולקציה הכי זולה של מחברת תכשיטי הבוטיק האיטלקית בוצ'אלטי, ממנה הוזמן.

סביר להניח שמעולם לא שמעתם על המותג בוצ'לאטי (Buccellati), שאינו נמכר בישראל הקטנה. מדובר במותג משפחתי שהוקם במילנו בשנת 1919 ובמהרה הצליח להפוך למבוקש על ידי העשירים והאצילים, ומכאן הדרך לחציית האוקינוס והתמקמות בשדרה הכי יוקרתית ביותר במנהטן, השדרה החמישית, לא לקחה יותר מדי זמן.

גולת הכותרת של המותג הם צמידים בסגנון רומאי, ממש כמו הצמיד שקיבלה הגב' נתניהו, וחדי העין יכולים להבחין בו על השטיחים האדומים, באירועים יוקרתיים וגם במגזינים המסקרים את תחום האופנה.

בין הלקוחות הקבועים של בוצ'לאטי תוכלו למצוא את פריס הילטון, ריהאנה, ג'סיקה אלבה ואפילו מדונה.

מתוקף מיתוגה של החברה הפכו התכשיטים של בוצ'אלטי למשאת נפש גם בקרב נסיכות. אמיתיות, לא כאלה מהאגדות. רק לאחרונה נבחרה כלתה של הנסיכה קרוליין ממונקו, ביאטריס ברומיאו, לככב בקמפיין הצילומים החדש של המותג.

אומרים שמחיר זה עניין יחסי ותלוי מי משלם אותו. השווי של הצמיד המדובר הוא, כאמור, 46 אלף דולר, אבל זה נחשב ברף התחתון של מחירי המותג היוקרתי. על אותו מתקן שעליו היו מונחים הצמידים של נתניהו, עמדו פריטים דומים רק בערך של חצי מיליון דולר ויותר.

בואו נגיד את זה ככה, מי שבוחרת צמיד של Buccellati יודעת בדיוק מה היא רוצה ושום דבר לא יעמוד בינה לבין הצמיד. אם את נמנית מבין הנשים שמכירות ורוכשות את המותג, את בטוח יכולה להרשות אותו לעצמך.

כשמדובר במשפחה איטלקית שמייצרת תכשיטים במשך למעלה ממאה שנה לנשות אצולה וסלבס שמבינות עניין, הקשרים הם, איך נאמר, מובנים גם רק במבט אחד.

ושרה, בדיוק כמו כל נסיכה שגרה בארמון ומתנהלת בהתאם, יודעת מה טוב לה ומה היא יכולה להרשות לעצמה. אז באו פאקר ומילצ'ן לעזרה. באמת תודה.

אנחנו נסתפק בסיבוב בזארה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות