עולם

מנסיכה לנשיאה: האם מייגן מרקל תרוץ לנשיאות ארה"ב ב-2024?

מייגן מרקל. הנשיאה הראשונה?

מי יהיה נשיא ארה"ב בבחירות הבאות ה-2024? אף אחד עדיין לא יודע ובארה"ב יש מספיק מערכות בחירות חשובות אחרות שיעסיקו את הציבור עד אז, כמו בחירות האמצע לסנאט ולקונגרס בעוד שנה. האם יכול להיות שדווקא מייגן מרקל, אשתו של הנסיך הבריטי הארי, תרוץ ותנסה להפוך לנשיאת ארה"ב הראשונה שנבחרת?

מייגן מרגל, בת 40, כוכבת הוליוודית שבין היתר כיכבה בעבר בסדרה SUITS (חליפות), הפכה לחברת משפחת המלוכה הבריטית כאשר התחתנה עם הנסיך הארי בשנת 2018. היא התבטאה בעבר לא מעט בעניינים פוליטיים וחברתיים, ואף רמזה לקיפוח על רקע גזעי בידי בית המלוכה הבריטי בראיון שהעניקה לאופרה ווינפרי. מייגן, שחתמה חוזה עם נטפליקס על תכנים בכיכובה, ידועה כבעלת דעות שמאל פרוגרסיביות אותן הביע במיוחד מאז שעברה יחד עם הארי להתגורר בקליפורניה בשנה שעברה.

תומאס מרקל ג'וניור, אחיה למחצה של הדוכסית מסאסקס המבוגר ממנה ב-15 שנה, לא שרוי ביחסים טובים עם אחותו ולא שוחח עימה עשור שלם. יחד עם זאת תומאס בן ה-55 מדבר בהרבה הערכה על אחותו ושאפתנותה. תומאס טען טוען בראיון לאתר האוסטרלי 'מגזין רעיון חדש' New Idea magazine כי לא יופתע אם מייגן תרוץ לנשיאות ארה"ב יום אחד.

"ברור שיש לה אישיות, נחישות וכוח רצון, כך שלא אופתע אם יום אחד היא תרוץ לנשיאות", אמר תומאס והוסיף, "אני פשוט יודע שכל מאמץ שהיא תתחייב אליו וכל אתגר שתהיה מוכנה לשים עליו את ידה, היא תעשה דברים טובים. אני מאחל לה המון בהצלחה, ובהחלט – אם זה מה שהיא רוצה ותסמן כמטרה היא תלך על זה".

בעבר תומאס מרקל ג'וניור כיכה באח הגדול VIP בגירסה הבריטית ושם עלה לכותרות כשתיאר את מייגן כ'קרה'. בכל אופן מרקל ג'וניור, שחולק אותו אב עם מייגן ועובד כיום כמתקין חלונות במדינת אורגון בארה"ב, הזכיר כי בילדותה מייגן תמיד רדפה אחרי חלומותיה והזכיר כמה היא אמביציוזית ולכן לא יופתע אם תגיע יום אחד לבית הלבן.

הוא אינו הראשון שטוען כי מייגן עשויה לרוץ לנשיאות. טום באואר, הביוגרף המלכותי בבריטניה, טען בעבר כי יתכן מאוד שגברת מרקל תשיק יום אחד קמפיין נשיאותי. באואר דיבר בנימה ביקורתית וחשדנית כלפי מרקל כשטען  כי הוא מעריך שהיא תתקשה לעמוד בלחצים ובביקורות שסופגים פוליטיקאים מפני שהיא רגישה מדי ועליה ללמוד להתמודד עם החום והאתגרים של הזירה הפוליטית וגם ללמוד לעבוד במסגרת קבוצתית.

אז מה מייגן, מתי תכריזי שאת רצה לנשיאות?

 

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות