עולם

חדש באבו דאבי: משחק הדיונון, גירסת המציאות

משחק הדיונון, עכשיו גם במציאות

אם עוד לא צפיתם במשחק הדיונון, בוודאי כבר שמעתם על הסדרה הדרום-קוריאנית שהיא הדבר הכי חם, מטורף, פסיכופטי ומהפנט שיש בנטפליקס בתקופה האחרונה. הסדרה בת 9 הפרקים צפויה לזכות בתואר סדרת השנה לדעת רבים, יש לה כבר מאות אלפי מעריצים בכל העולם, ותחפושות של דמויות מהסדרה צפויות לככב בליל כל הקדושים הקרוב ובפורים אצלנו עוד חמישה חודשים.

ברחבי העולם כבר צצים רעיונות לעשות גירסאות מציאותיות של הסדרה, רק בלי לטבוח למוות במי שנפסל, מודח ומפסיד ובלי לשרוף את גופות, וגם בלי לחלק סכום כספי דמיוני לזוכה. הדרום קוריאנים מודעים ללהיט העצום שכבר הפך מזוהה עם המדינה שלהם, והמרכז לתרבות קוריאה באיחוד האמירויות מארגן גירסה מציאותית של משחקי הדיונון שבה מחלקים את המשתתפים לשתי קבוצות בנות 15 משתתפים כל אחת.

 

כבר אתמול (יום ג') התקיים באבו דאבי המשחק הראשון בשני סשנים נפרדים והמשחקים האלה צפויים להמשיך להתקיים בחודשים הקרובים. האירוע מתקיים במשרדים באבו דאבי של המרכז לתרבות קוריאה, כאשר המשתתפים יכולים לחוות את המשחקים שמשוחקים בסדרה הפופולארית.

בסך הכל 4 מ-6 משחקי הילדים בסדרה מתקיימים בשחזור שעושים באבו-דאבי והטרנד הזה צפוי להתפשט ולכבוש מדינות רבות נוספות. בין המשחקים שמשוחקים באבו דאבי המשחק 'דג מלוח' (המשחק הראשון בסדרה) ומשחק 'חלת הדבש' (המשחק השני בסדרה), שכבר הפכו ללהיט גדול בטיקטוק וברשתות חברתיות נוספות. המשחקים באבו-דאבי נמשכים שעתיים במעין טורניר כשהמודחים זוכים לראות מהצד את המשך התחרות עד הסוף. הזוכה בתחרות לא יקבל עשרות מיליוני דולרים כמו בסדרה, אלא ייאלץ להסתפק בבגדי אימונית הירוקים שאותם לובשות הדמויות בסדרה.

https://twitter.com/raptvcom/status/1447913979989405701

 

על מנת להצטרף לגירסה משחקי הדיונון של איחוד האמירויות, נדרשים אלה שמתבקשים לשחק להשיב על שלוש שאלות בסיסיות על הסדרה. לאחר שהתקבלו השחקנים יקבלו חולצות טישרט עם הלוגו של הסדרה והצוותים הקוריאנים שיפעילו את המשחקים ילבשו את צבעי הוורוד של השומרים בסדרה עם ריבועים, עיגולים ומשולשים.

"בדיוק כמו שה-קיי-פופ הפך לפופולארי בכל העולם דרך יוטיוב בעשור האחרון, כעת נטפליקס מהווה את הפלאטפורמה להפצה גלובלית של תכני וידאו קוריאנים", אמר נאם צ'ון וו, ציר התרבות של דרום קוריאה באיחוד האמירויות, לחאליג' טיימס.

 

משחק הדיונון עלתה לראשונה בנטפליקס ב-17 בספטמבר וזינקה למקום הראשון במדינות רבות, בהן ארה"ב, ישראל, מדינות רבות באירופה ובשאר העולם. הסדרה עוסקת באנשים שנקלעו למצוקה כלכלית בחיים ומגויסים למשחק בו יש להם סיכוי לזכות בפרס כספי גדול אם ינצחו בסדרת משחקי ילדים קוריאנים (ועוד תלאות נוספות), אבל רק אחד זוכה והשאר מתים.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות