עולם

זהו, בריטני ספירס חופשיה. עכשיו תורנו

בריטני ספירס. לחופש נולדה

מיליוני מעריצים מכל העולם המתינו ליום הזה ולבשורה הגדולה הזו. בשנה האחרונה גברו הקריאות "לשחרר את בריטני", גם בזכות סדרה דוקומנטרית שנעשתה על הזמרת, והנה זה סופסוף קורה במציאות. בית משפט בלוס אנג'לס קבע הלילה (בין ימים רביעי לחמישי) כי אביה של בריטני, ג'ימי ספירס, יחדל להיות האפוטרופוס של בתו ומנהל עסקיה ורכושה. סמכויות האב הועברו זמנית לרואה חשבון בשם ג'ון זייבל. ב-12 בנובמבר ייערך דיון נוסף בסוגיה ובו יקבע בית המשפט אם לבטל את האפוטרופסות על בריטני באופן סופי.

בריטני עצמה כלל לא נכחה בדיון בבית המשפט הלילה, אבל זה לא הפריע למאה מעריצים של הזמרת לפצוח בחגיגות מחוץ לבית המשפט בלוס אנג'לס אחרי ההחלטה להשעות את אביה מעמדת האפוטרופסות על בריטני, בה החזיק ב-13 השנים האחרונות, מאז 2008. "המצב הנוכחי לא יכול להימשך", קבעה השופטת ברנדה פני, "הוא משקף סביבה רעילה שדורשת להשעות כבר החל מהיום את ג'יימי ספירס".

פרשת "שחרורה של בריטני" עברה מספר התפתחויות חשובות בחודשים האחרונים, כאשר פסיקת בית המשפט הלילה מהווה המשך ישיר למגמה אליה נחשפנו: בחודש יוני האחרון בריטני שברה שתיקה ארוכה ופעלה כאשר פנתה לבית המשפט העליון של לוס אנג'לס בדרישה לביטול האפוטרופסות של אביה. ספירס אף העידה במשך 20 דקות בשיחת זום ושם אמרה (או יותר נכון, קראה מכתב) לבית המשפט כי תקופת האפוטרופסות שלה היא עינוי וסבל ומחתה נגד היחס של אביה אותו כינתה "טראומתי".

הזמרת אמרה אז כי חשה שהכריעו אותה להופיע, לא נתנו לה פרטיות ובנוסף היא אולצה להשתמש באמצעי מניע, ליטול תרופות ולהשתתף בפגישות טיפוליות נגד רצונה. "קרו הרבה דברים מאז הפעם האחרונה שהייתה בבית המשפט לפני שנתיים, ולקח לי הרבה זמן לחזור הנה מאחר שאני סבורה שלא הקשיבו לי בשום צורה אז", אמרה אז ספירס.

עברו חודשיים ובחודש שעבר האב ג'ימי, שהיה נתון ללחצים כבדים מהמעריצים והתקשורת, התקפל כאשר הודיע כי החליט לחתום על המסמכים שלפיהם הוא פורש מתפקידו כאפוטרופוס של בתו. "למרות שמר ספירס מהווה מטרה למתקפות לא מוצדקות, הוא לא מאמין שמאבק ציבורי עם בתו בנוגע להמשך שירותו כאפוטרופוס ייטיב עמה", מסר פרקליטו של האבא והוסיף כי בכוונת האב לעבוד בתיאום ושיתוף פעולה עם בית המשפט ועם הפרקליט החדש של בריטני במטרה לקיים מעבר מסודר לידי אפוטרופוס חדש.

מי שנמצא שם כל הזמן לתמוך בבריטני הוא בן זוגה וארוסה הטרי מהחודש שעבר, סם אסגארי, שחגג את פסיקת בית המשפט הלילה ברשתות החברתיות. "לשחרר את בריטני. ברכות!!!!", כתב אסגארי וגם העלה תמונה עם המנגינה של "OOPS! I DID IT AGAIN". אביה של בריטני ג'יימי טען לאחרונה כי אסגארי מסיט את ביתו ונותן לה עצות אחיתופל. אסגארי מצידו מאושר ואמר: "בריטני עשתה זאת. יש סיבה טובה מדוע קהל המעריצים שלה נקרא 'צבא'"

 

 

 

 

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות