פלילי

רובל פדול – אכזריות חסרת גבולות

אנס אחד ביום: אלכסנדר לוז'קין אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים ועברייני המין המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים ועברייני המין. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: רובל פדול, נתין זר תושב אריתריאה, כבן 20 בעת הרשעתו

במה הורשע: אינוס תוך גרימת חבלה גופנית והתעללות; מעשה סדום בנסיבות אינוס.

מועד ההרשעה: שנת 2015

מה הוא עשה:

אנס קשישה בת 83, במשך מספר שעות.

פדול נכנס לחצר ביתה של הקשישה, המתגוררת בגפה בתל אביב. הוא התנפל עליה, סתם את פיה, הפילה על הרצפה, הסיר את מכנסיה ותחתוניה ובמשך שעות ארוכות אנס אותה כמה פעמים וביצע בה מעשי סדום, תוך שהתעלל בה, סטר לה ופצע אותה. במשך כל הזמן, בכתה הקשישה, זעקה ואף התחננה בפניו שיפסיק את מעשיו ויניח לה – אך ללא הועיל. היא אף הציעה לו שייקח מהבית כסף או כל רכוש אחר, ובלבד שיניח לה לנפשה – אך גם כל זה לא הועיל. הוא הפסיק את מעשיו ונמלט מהמקום רק כאשר הגיעו לבית קרוביה של הקשישה.

בשלב הטיעונים לעונש נדונה שאלת גילו של פדול בעת ביצוע העבירות – האם היה קטין כפי שניסה לטעון, או בגיר, כפי שטענו בפרקליטות – זאת בשל היעדר מסמכים מסודרים. לבסוף קבע בית המשפט שהיה בגיר בעת המעשה ועונשו נגזר בהתאם.

העונש שקיבל: 23 שנות מאסר בפועל, שני מאסרים על תנאי ופיצוי למתלוננת בסך של 100,000 ₪.

מדברי השופטים:

  • "קשה לבטא עד תום את שאט הנפש המתעוררת למקרא מעשי הנאשם בנסיבות ביצועם", כתבו השופטים גלעד נויטל, מאיר יפרח וגיליה רביד בשלב גזירת העונש. "אומנם כל עבירת מין באשר היא חמורה ומקוממת, אך מעשי הנאשם נשוא תיק זה חמורים ומסלידים ביתר שאת. מעשי הנאשם פגעו פגיעה טראומתית עמוקה, בוטה וקשה במתלוננת".
  • "כאמור, המתלוננת היא אישה קשישה בת 83 שנה, שבוקר אחד חרב עליה כל עולמה לאחר שהנאשם התפרץ לתוכו באלימות, והנחית עליה מכה קשה ומזוויעה כשביצע בה עבירות מין קשות, מספר פעמים. הנאשם ביצע את מעשיו הנפשעים, השפלים והאכזריים בלי לגלות זיק של צלם אנוש וחמלה, במשך שעות, תוך שאוזניו אטומות לתחנוניה ולבכייה של המתלוננת הקשישה. מדובר במעשים שנעשו אפוא בנסיבות קיצוניות, כמעט חסרות תקדים בחומרתן, במדרג חומרה בין הגבוהים ביותר בתחום עבירות המין".

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות