להט"ב

דרישה בארה"ב: למחוק את סעיף המין מתעודת הלידה

תינוקות, אילוסטרציה

יש להוריד את מין היילוד מתעודות הלידה, כך טוען איגוד הרפואה האמריקאי – AMA שמוסיף כי "לחייב לקבוע את מין היילוד עלול להוביל לאפליה ולנטל מיותר על אינדבידואלים שהזהות המיגדרית הנוכחית שלהם לא מתיישרת עם המין שנקבע להם בלידה, ומתבטאת כשהם נרשמים לבתי ספר, לענפי ספורט, מאמצים ילדים, מתחתנים או נדרשים לרשומות אישיות". לסיכום ממליץ איגוד הרפואה האמריקאי להותיר את קביעת מין היילוד רק עבור מטרות רפואיות פנימיות – לדוגמת מעקב סטטיסטי של רשויות האחריות על בריאות הציבור, אבל כאמור לא בתעודות לידה שהממשלה מנפיקה עבור תושביה.

זה אולי נשמע לחלק מכם כדברי טרלול, אבל מי מכם האמין ש'הורה 1 והורה 2' יאיים לחדור חזק לישראל כתחליף ל'אבא ואמא'? עובדה שאנחנו כאן. שימו לב כי 10 מדינות בארה"ב כבר היום מאפשרות לא לקבוע את מין היילוד אלא להגדירו חסר מיגדר, לרוב תחת הסימון X תחת 'מין היילוד'. להוציא את מדינות אוהיו וטנסי, שאר 48 המדינות בארה"ב מאפשרות לאנשים לתקן את הגדרת המין שלהם בתעודת הלידה כדי להתאים לזהותם המיגדרית הבוגרת.

אפשר להבחין כי המדע גם הוא בימינו הפך להיות כפוף לתרבות הפרוגרסיבית ששולטת חזק בממסד ומחלחלת חזק לכל מקום בארה"ב. התרבות הפרוגרסיבית הזו מנסה להשריש רעיונות שהופכים את הסדר העולמי שהיה קיים מאז ומעולם בתרבות האנושית, דוגמת הניסיון לטשטש כל הבדל בין גברים לנשים. לא סתם אינטלקטואלים בצרפת הזהירו כי האיום הגדול ביותר תרבותית על מדינתם כיום הוא רעיונות ה-WOKE של השמאל הפרוגרסיבי הרדיקלי בארה"ב.

איגוד הרפואה האמריקאי הוא ארגון הרופאים הגדול בארה"ב שכולל 240 אלף רופאים. הוא הוקם ב-1847 והמטה שלו יושב בשיקגו, אילינוי. ארגון הרפואה האמריקאי מגדיר את המשימה שלו "לקדם את אמנות ומדע הרפואה למען טובת בריאות הציבור", אך מבקריו טוענים שהוא נכנע ובוגד במטרותיו, ושבבמקום לקדן מדע הוא מקדם אג'נדה פוליטית רדיקלית ואנטי מדעית שמנסה לטשטש עד לבטל כל הבדל בין המינים.

חומר לקמפיין של ניקי היילי

הדברים של איגוד הרפואה האמריקני לא עברו בשקט ועוררו ביקורת ציבורית רבה. פוליטיקאים ובעיקר פוליטיקאיות, דוגמת ניקי היילי שרואה בעצמה מתמודדת לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית ב-2024, תקפו את הקביעה של איגוד הרפואה האמריקאי שאין לקבוע את מין היילוד.

ווילי אנדרווד ממחברי הדו"ח החדש ומעורר הביקורות של איגוד הרפואה טוען כי "להקצות הגדרה בינארית למין במסמך ציבורי כמו תעודת לידה זה כישלון בהכרה בספקטרום הרפואי של זהות מיגדרית". ג'רמי טולר, נציג ארגון GKMA שמקדם שוויון ללהט"בים בעולם הרפואה, טוען כי טרנסג'נדרים, אנשים א-בינאריים ועוד אנשים עם שוני בהתפתחות המינית עלולים להיות מונחים בעמדת חיסרון בגלל סיווג המין שלהם בתעודת הלידה.

כותב שורות אלה ניסה לצטט רופאים רבים שחברים באיגוד הרפואה וניסו להסביר את ההחלטה, את כמעט כל משפט מלא בדברים כל כך מופרכים, חסרי היגיון ובלתי מובנים שהוחלט לוותר על המאמץ. אבל כן אזכיר שרופאה אחת טענה שבעברת היו רושמים גם את גזע היילוד בתעודת הלידה, וכך אותם דברים יהיו בעתיד לגבי מין היילוד. הגיוני, לא?

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות