פלילי

ציון כהן התחזה לרב מקובל, וכך אנס

אנס אחד ביום אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: ציון כהן, בן 44 בעת הרשעתו, ממעלה אפרים.

במה הורשע: אונס ומעשים מגונים במספר נשים, תוך התחזות לרב מקובל.

תאריך הרשעה: 03/07/01

מה הוא עשה: כהן, אדם חרדי, התחזה לרב מקובל, טען כי קיבל מידי האל כוחות לריפוי מחלות ובעיות וקיבל חולים כמה פעמים בשבוע בקליניקה בראש העין. הוא הורשע שאנס וביצע מעשים מגונים בכמה נשים שבאו אליו "לטיפול". במקרים שונים ולצורך טיפול בבעיות שונות (מסרטן ועד השכנת שלום בין אם ובת), ביצע ב"מטופלות" מעשים מגונים תוך שהוא מנצל את מעמדו בעיניהן. במקרה אחד אנס אישה תוך שהוא מחדיר חפצים לאיבר מינה. במקרה אחר אמר ל"מטופלת" שהיא מקוללת וכי עליה לבצע מין אוראלי בגבר ירא שמיים כדי להסיר את הקללה.

העונש שקיבל: שנתיים וחצי מאסר בפועל ושנתיים מאסר על תנאי.

מדברי השופטים:

בגזר הדין כתבו השופטים נתן עמית, ד"ר עדנה קפלן-הגלר ושרה ברוש, כי מעשיו של כהן בזויים ומעוררים שאט נפש וכי "חומרה נוספת יש לייחס למעשיו, שבוצעו תוך ניצול מצוקתן של המתלוננות שפנו אליו ,כמי שמסוגל להביא מרפא ומזור על ידי סגולותיו המיוחדות".

עם זאת, כתבה השופטת ברוש, כי "המעשים אינן נמנים על הסקאלה החמורה של עבירות המין. המעשים בוצעו שלא באלימות תוך שיתוף פעולה של המתלוננות ,אשר להוותן סברו כי המדובר בטיפול קבליסטי לשמו באו". השופטים התחשבו גם במצוקת בני משפחתו של הנאשם, שאשתו חולת הלב עברה מספר התקפים, וכן במצב ילדיו. "העבירות שביצע הנאשם במתלוננות אינן אלא מעידה חד פעמית של הנאשם", קבעו השופטים וגזרו על כהן רק שנתיים וחצי מאסר בפועל ושנתיים מאסר על תנאי.

באתר האינטרנט "YNET" נכתב כי השופטים התייחסו בגזר הדין לעובדה שמעשיו של כהן לא נעשו באלימות ובכוח, וכי מעשה האונס לא כלל את החדרת איבר מינו, זאת למרות שמדיניות הענישה קובעת כי כל חדירה פולשנית לגופה של מתלוננת הוא מעשה אונס.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות