פלילי

אנס אחד ביום: ברק אברהם – הפסיק באמצע ויצא בזול

אנס אחד ביום: אלכסנדר לוז'קין אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: ברק אברהם, קצין מג"ב

במה הורשע: ניסיון אונס של חיילת

תאריך הרשעה: פברואר 2021

מה הוא עשה: אברהם ניסה לנשק את החיילת אבל היא נרתעה ממנו וציינה כי הדבר "לא מתאים". למרות התנגדותה הוא חיבק אותה וניסה לנשקה שוב. היא אמרה לו "לא", אך לא הצליחה לחמוק ממנו. לאחר מכן הוריד את מכנסיו ותחתוניו, וגם את תחתוניה, וניסה לאנוס אותה על ספה שהייתה בחדר. במהלך כל האירוע היא שבה ואמרה לו שהיא לא מעוניינת בו, עד שלפתע הוא הפסיק.

העונש שקיבל: 23 חודשי מאסר בפועל, 16 חודשי מאסר על תנאי ופיצוי של 30 אלף שקלית לחיילת.

ציטוט שופט/ת:

  • "אברהם ניצל את הידידות ואת האמון שנתנה בו החיילת, וביצע את מעשיו תוך שימוש בכוח וחרף בקשות חוזרות ונשנות כי יפסיק.
  • עם זאת ציינה השופטת כי "רף האלימות בנסיבות העניין, לא היה מהגבוהים, והחבלות הפיזיות שנגרמו למתלוננת אינן מן החמורות. מדובר באירוע שארך דקות ספורות בלבד, והסתיים כאשר הנאשם הפסיק את מעשיו, לאחר בקשות חוזרות ונשנות של המתלוננת, התיישב על הספה והתנצל".
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות