עולם

הנסיך הארי ממשיך לעורר סערות: "צרכתי סמים ואלכוהול, המשפחה נטשה אותי"

 

הנסיך הארי חשף שהוא התמכר לסמים ולאלכוהול בגלל הכאב שחש על מות אימו, הנסיכה דיאנה. הארי אף האשים את בני משפחת המלוכה הבריטית שזנחו אותו כשפנה אליהם לעזרה.

רק לפני כחודשיים התקיים הראיון שהרעיד את הממלכה הבריטית ובו הארי ורעייתו מייגן מרקל התייצבו בפני המראיינת אופרה ווינפרי כשמרקל האשימה את משפחת המלוכה בגזענות. גם הפעם שוב היתה זו אופרה ווינפרי שראיינה את הנסיך הארי – עבור סדרה חדשה שתעלה באפל TV ועוסקת בבריאות הנפש. במהלך הראיון התייחס הארי למות הנסיכה דיאנה בתאונת הדרכים המפורסמת ב-1997, כשהארי היה רק בן 12, וכיצד אותו אירוע טראגי השפיע על חייו.

הארי חשף כי במסגרת הניסיונות שלו להתמודד עם מותה של דיאנה הוא השתמש בסמים ובאלכוהול במטרה לדחוק את הכאב הנפשי והרגשי שחש. "הייתי מוכן לשתות ולצרוך סמים, רציתי לעשות דברים שיגרמו לי פחות להרגיש לעומת מה שהרגשתי". הארי התוודה ששתה "כמות של שבוע ביום אחד בשישי או בשבת בלילה", אבל התעקש שלא הפך לאלכוהוליסט ששותה בכל יום.

"לא רציתי לשתף את העולם בכאב הפרטי שלי על מות אימי", תיאר הארי, הדוכס מסאסקס, בראיון לאופרה ווינפרי את התקופה שלאחר התאונה של דיאנה שהסעירה את בריטניה ואת העולם כולו, "אבל באותו שלב אחרי מותה אני וויליאם היינו בהלם. הרגשתי שאני יוצא מהגוף שלי, מתהלך לבדי, חושף רק טיפה מהרגש שהכולם הראו ועושה רק מה שמצפים ממני".

כמו אחרי הראיון הזוגי של הארי ומייגן  גם הראיון הזה עורר שוב את היחסים המתוחים בין הנסיך לבין משפחתו לאור ההתקרבנות שלו וההאשמות  שהוזנח ולא זכה למרב היחס ותשומת הלב. "חשבתי שהמשפחה שלי תסייע, אבל כל בקשה, אזהרה, הכל נענה בשתיקה מוחלטת או בנטישה מוחלטת", אמר הארי.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות