עולם

"דון ז'ואן היפני" יצא עם 35 נשים במקביל עד שעלו עליו

https://www.youtube.com/watch?v=KR6kTDeCWoc

 

אפשר לצאת עם אישה אחת, אפשר לצאת עם שתיים במקביל ואולי קצת יותר. אבל יש כאלה שלא עוצרים גם ב-10 או 20 נשים. דוגמה לטיפוס כזה הוא גבר יפני שנעצר בימים האחרונים לאחר שיצא במקביל עם יותר מ-35 נשים. טקאשי מיאגאווה, עובד במשרה חלקית, נחקר בחשד להונאת עשרות נשים לאחר שהעמיד פנים שהוא רציני לגבי כל אחד ממערכות היחסים שניהל ולאחר שקיבל מתנות בשווי מצטבר של כאלף דולר.

מיאגאווה נתפס על חם כאשר הנשים החלו לעקוב אחריו ולגלות על נשים אחרות. כמה מהנשים איחדו כוחות והתאגדות הקרבנות הזו הובילה אותן לגלות על חוסר הנאמנות הקיצוני שלו, אז גם דיווחו עליו למשטרה.

אחת הטענות שהנשים המרומות העלו היא שהוא סיפר לכל אישה שיש לו תאריך יום הולדת אחר, וכך דאג לעצמו לאספקת מתנות לאורך השנה. לאישה בת 47 עימה יצא סיפר שיום הולדתו חל ב-22 בפברואר, לאישה בת 40 סיפר שיום הולדתו בכלל נופל בחודש יולי ואילו לאחרת בת 35 סיפר שיום הולדתו חל באפריל. בסך הכל לפי החשדות הבחור קיבל מתנות בשווי של מעל 100 אלף ין  שהם כ-930 דולר, כולל חליפה אחת בשווי כ-280 דולר.

דייט
כמה ימי הולדת אפשר לחגוג בשנה?
|
צילום אילוסטרציה
תמונה: PIXABAY

מיאגאווה ממחוז קנסאי עבד בחברת שיווק ומכר מוצרי רחצה בזמן שהתחיל את מסע הדייטים שלו. הוא מואשם ששם לו למטרה לפחות 35 נשים רווקות אליהן הגיע באמצעות העבודה שלו, כאשר התחזה בפני כל אחת שהיחסים בינו לבינה רציניים ושיכנע שהוא רוצה לבלות את שארית חייו עם כל אחת מהנשים.

מיאגאווה נצפה בתמונות שפורסמו עם נשים במיקומים שונים, בהם מסעדות, פארקים ועוד. המשטרה היפנית חוקרת כדי למצוא אם יש נוספות שנפלו קרבן לדייטיונר הסדרתי ומעלליו.

ובכל מקרה, גם אם ראוי שמיאגאווה ייענש, מומלץ בנוסף ללמוד ממנו על כישורי ניהול הזמן שלו ואיך הצליח לצאת עם כל הרבה נשים במקביל.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות