כללי

אחד למיליארד: אישה הגיעה לחתונת בנה וגילתה שהכלה היא ביתה האובדת

בת שהיא חותנת צירוף מקרים מטורף.

יש סיפורים שקורים רק באגדות. יש תסריטים כה מופרכים שאפילו בהוליווד לא היו עושים מהם סרט בטענת חוסר אמינות. אז שהו שבסין התרחש לפני שבוע בדיוק אירוע כזה שבו המציאות עולה על כל דמיון: אישה מצאה את ביתה שהלכה לאיבוד לפני שני עשורים ביום שהגיעה לחתונה בנה וגילתה שהבת האבודה היא לא אחרת מאשר הכלה.

הסיפור ההזוי הזה התרחש ב-31 במארס. זה קרה בסין בעיר סוזו שבמחוז ז'יאנגס ודווח עליו בעיתון ORIENTAL DAILY. האישה זיהתה את הבת/חותנת לפי כתם לידה שנמצא על כף ידה. האם והבת/חותנת התחבקו ארוכות ולא יכלו להסתיר את הדמעות הרבות שהפכו את החתונה עצמה לאירוע משני. הדרמה נמשכה כשהאישה שאלה את הורי הכלה אם הם אימצו אותה. השניים נבהלו מהשאלה שכן שמרו על העניין הזה בסוד הרבה שנים, אך לבסוף התרצו והשיבו שאכן הם אימצו אותה אחרי שמצאו אותה לפני 20 שנה כשהיתה תינוקת ונמצאה זרוקה על מדרכה.

כשהכלה שמעה את הסיפור היא פרצה בבכי מרוב התרגשות, רצתה לשמוע פרטים נוספים על הוריה הביולוגיים. לאחר האירוע המרגש טענה הכלה שמציאת אימה הביולוגית והפגישה עימה הרבה יותר משמחות ומרגשות אותה מיום החתונה.

אם חששתם שהתגלית המסעירה תוביל לביטול החתונה אז לא בדיוק. החתונה בכל זאת התקיימה לאחר שהובהר שהבן של האישה הוא מאומץ, כלומר הבעל והאישה שניהם אומצו בילדותם ואין ביניהם קשר דם. אגב, האישה אימצה את בנה אחרי שנים של חיפושים אחר ביתה האובדת שעלו בתוהו, כאשר כידוע בסין היתה נהוגה במשך שנים רבות מדיניות של ילד אחד למשפחה.

וכך בנסיבות מוזרות אלה החתן והכלה גילו שהם אומצו בילדותם, לאיש מהצדדים זה לא הפריע, לא נרשמו הסתייגויות או התנגדויות והחתונה נמשכה כסדרה. האורחים ברי המזל היו שותפים לחגיגות בחתונה הכי לא שגרתית שאפשר להעלות על הדעת.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות