מדיה

הצילום עם המתחסן המיליון: סרק, סרק, זו שכונה

רה"מ נתניהו עם שר הבריאות אדלשטיין, נכבדים אחרים וג'בארין, המתחסן המיליון

קטונתי מלדעת אם האחראים לפאדיחה הם בחורינו המצויינים מיחידה 730 לאבטחת אישים של השב"כ, או בחורינו החרטטנים מיחידת הבכלל בכלל לא הנדסת תודעה של נתניהו עצמו. מה שבטוח – הפאדיחק'ה אכן התרחשה, באופן הבא להזכיר לנו תמיד שלא משנה כמה היי טק ושמיי טק, שכונה זה אנחנו.

לפני כמה ימים הגיע נתניהו, בהמשך לתהליך ההתחזקות האיסלמי שלו עם המצביעים של המשותפת, למרכז חיסונים באום אל-פאחם כדי להצטלם עם המתחסן המיליון. בטח שאלתם את עצמכם איך יודעים שזה בדיוק המתחסן המיליון? והתשובה ברורה: בדיוק כמו העולה המיליון מבית המועצות, העץ המיליון שנטעה הקרן הקיימת והעוד מיליון – פחות מיליון בדיונים על החזרי המס של משפחת נתניהו.

שעתיים לפני דקירת המחט החגיגית, כפי שדיווח ח"כ אחמד טיבי בטוויטר, הוצאו מרבית המתחסנים והצוות הרפואי במרכז להמתין ברחוב. נו טוב, הם ערבים ויש פה גם שיקול בטחוני. ברור. כולם היו בחוץ, רה"מ ופמלייתו הגיעו, הצטלמו, וביבי אמר: "התרגשות גדולה, ג'אברין הוא המחוסן המיליון במדינת ישראל. אנחנו שוברים את כל השיאים, הבאנו מיליוני חיסונים למדינת ישראל". ואחרי שלמדנו מי הביא חיסונים לכולנו, עוררו כמה בדיחות אינטרנט מתבקשות יצאו חברי הפמליה שמחים וטובי לב חזרה לבתיהם. האירוע עבר בשלום. גם המתחסנים האחרים והצוות הרפואי הורשו לחזור למרפאה.

עברו יומיים, והתברר שהכוורת האופפת את רה"מ כבר לא ממש מתוקתקת כמו בשנים האחרונות. אולי עייפות החומר, אולי שחיקה, איננו בקיאים בסיבות, אבל רואים היטב את התוצאות. היום בבוקר התפרסם בחדשות תאגיד כאן כי המחוסן המיליון, מוחמד עבד אלווהאב ג'בארין, בן 66, ישב בעבר 14 שנים בכלא אחרי שעל פי טענת כאן 11, הרג אדם.

אופס.

שר הבריאות, אדלשטיין, הגיב באלתור לא רע בכלל, ואמר ש"לא חיפשנו מתחסן מחמד. זו הוכחה שהכול אותנטי כולם מתחסנים, הטובים והרעים". ג'בארין עצמו ביקש שלא ייכנסו בביבי דרכו (קצת אבוד לו), ואמר לכאן ש"שילמתי את חובי וזרקתי הכול מאחורה. יש לי ילדים ונכדים. באתי לעשות חיסון, והרופא המטפל אמר לי 'אתה המחוסן המיליון, נתניהו יגיד לך שלום ומה נשמע' וזה מה שהיה".

(עדכון) בריאיון עם ערוץ הכנסת, טען ג'בארין כי הוא ישב בכלא על שוד ועל החזקת נשק, וכי "רק השמאל כתב שרצחתי". ב"כאן 11" עדכנו את הידיעה ובכותרת נכתב "אסיר משוחרר" במקום "רוצח משוחרר". בגוף הידיעה עדיין נטען כי הוא ישב בכלא על הריגת אדם.

כיף חלאק?

 

 

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות